Ga naar inhoud

Moet tijdens opstarten steeds wachtwoord invoeren?


james48

Aanbevolen berichten

Hallo, ik moet tijdens het opstarten steeds mijn wachtwoord invoerden is het mogelijk om dit ongedaan te maken svp?

 

Plaatje.thumb.jpg.07817b135d399580a8fe66b3487ddf11.jpg

 

(even je mailadressen onzichtbaar gemaakt - het is nooit aangewezen om mailadressen open en bloot op het net te zetten - dit trekt spam aan)

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je inderdaad ongedaan maken maar om veiligheidsredenen raad ik het je niet aan.

Daarom raad ik je aan, ter vervanging van je wachtwoord, een pincode in te stellen van bv 4 cijfers. Dat is een stuk gebruiksvriendelijker.

 

Dat doe je zo: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-inloggen-met-pincode-op-windows-10

 

Vergeet echter niet om je wachtwoord op een veilige plaats te bewaren want nu je het nog zelden gaat gebruiken ga je het bijna zeker vroeg of laat vergeten en dan heb je een probleem.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, droske zei:

Dat kun je inderdaad ongedaan maken maar om veiligheidsredenen raad ik het je niet aan.

Daarom raad ik je aan, ter vervanging van je wachtwoord, een pincode in te stellen van bv 4 cijfers. Dat is een stuk gebruiksvriendelijker.

 

Dat doe je zo: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-inloggen-met-pincode-op-windows-10

 

Vergeet echter niet om je wachtwoord op een veilige plaats te bewaren want nu je het nog zelden gaat gebruiken ga je het bijna zeker vroeg of laat vergeten en dan heb je een probleem.

 

 

Hallo Droske, dank je wel, ik heb ook een pincode maar ik heb zoals je kunt zien het vinkje uitgezet, maar toch moet ik steeds het WW invoeren, of straks de Pincode, is het ook mogelijk zoals hiervoor dat er helemaal niets gevraagd wordt svp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.