Ga naar inhoud

skype voor bedrijven niet opstarten


louis14

Aanbevolen berichten

Ik heb office professional 2016.Toevallig heb ik skype voor bedrijven eens opgestart en sindsdien telkens ik mijn laptop (her)start verschijnt het aanlogscherm van skype voor bedrijven.Daar ik geen officiele dns naam heb maar wel een microsoft account wil ik niet skype voor bedrijven gebruiken maar wel de gewone skype.

Als ik skype intik in het zoekvenster en ik klik rechts op skype voor bedrijven kan ik "verwijder" kiezen maar als ik het goed begrijp zal dat mijn ganse office pakket verwijderen aangezien "skype voor bedrijven" niet appart te zien is in configuratiescherm->programma's.

Ik heb al eens bij de instellingen van skype voor bedrijven->persoonlijk->mijn account: unselect automatisch opstarten en unselect starten op voorgrond.Maar dat haalt niets uit: ik krijg nog steeds de popup.

Hoe schakel ik "skype voor bedrijven" uit zonder mijn office 2016 te verwijderen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, louis14 zei:

Ik heb al eens bij de instellingen van skype voor bedrijven->persoonlijk->mijn account: unselect automatisch opstarten en unselect starten op voorgrond.Maar dat haalt niets uit: ik krijg nog steeds de popup.

Daarna moet je nog wel klikken op Bestand > Afsluiten, om de wijzigingen op te slaan. Had je dat ook gedaan?

 

Zie Stap 1 van deze handleiding: https://support.office.com/nl-nl/article/skype-voor-bedrijven-verwijderen-28c4a036-7f22-406c-b7f4-87894cbaf902

Of had je die handleiding al gebruikt?

 

En daarna de computer via deze manier opnieuw opstarten:

Klik op Start

Klik op Aan/uit

Klik op Opnieuw opstarten.

 

Als dat geen verbetering geeft, dan probeer je het te regelen via Taakbeheer:

Klik met de rechter muisknop op een lege plek in de taakbalk en kies Taakbeheer.

In Taakbeheer klik je op het tabblad Opstarten.

Staat 'Skype voor bedrijven' in die lijst? Dan kun je hem daar uitschakelen, zodat 'Skype voor bedrijven' niet meer automatisch opstart met Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.