Ga naar inhoud

EasesutodoBackup


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Kijk hier even na : image.png.12b7f82d4a3b6c733982d6ecfd8356d7.png

 

a. staat daar de juiste map aangegeven

b. wordt er nog voldoende vrije ruimte aangegeven?

 

en anders:

c. controleer even of je de naam van de nieuwe backup niet moet aanpassen omdat je al een backup met die naam gemaakt had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Passer,

Ik heb ter informatie hier de Engelse versie omdat de communicatie dan eenvoudiger wordt.

1.  De externe schijf F staat aangeduid en dit is mijn Seagate Externe harde schijf waar al mijn backups opgeslagen worden.

2.  Dit is dus de juiste naam en op die schijf is 852,21 free of 931,51, dus ruimte meer dan geenoeg

3.  Ik heb de naam van de backup die ik wil plannen veranderd maar ook dit brengt geen oplossing.

Hierbij de snapshot.

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean,

 

verander deze naam eens: image.png.bd080d492de8665f7e9748fe4d737d3c.png

 

ik vermoed dat je de 'description' wijzigde - maar dat is alleen maar een 'nota' voor jezelf, daar houdt het programma geen rekening mee

 

Enne: het is beter de tekens    /    niet in een bestandsnaam te gebruiken want die mogen niet in een bestandsnaam gebruikt worden (omdat die voor een computer al een aparte betekenis hebben)

 

Dit laatste geldt trouwens ook nog voor andere tekens: image.png.56c78ab47d4c26561c1bce4d3f5d12e0.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem was, dat EaseUS telkens dezelfde naam voorstelt.

Je vorige backup zal dus System Backup geheten hebben en nu maakte je een nieuwe met dezelfde naam.

Dus wist (de domme) EaseUS niet wat hij moest doen: de oude houden of de oude door de nieuwe laten overschrijven.

I.p.v. het te vragen geeft hij gewoon een foutmelding "Fail to create backup directory, identical directory may exist or the path inaccessible."

of: ik kan geen backupmap maken omdat ofwel er al een identieke map bestaat of omdat het pad niet toegankelijk is.

Er waren dus twee mogelijkheden: ofwel bestond zo'n map al (wat dus bij jou het geval was)

   ofwel was 'het pad' niet toegankelijk - vertaald: je laat een backup opslaan op een bepaalde plaats, maar ik kan die plaats niet vinden

(dit laatste krijg je als je bv laat opslaan naar een externe schijf en je die schijf niet hebt aangekoppeld - tja: dan kan hij er ook niet naar schrijven hé?  << dit is dus maar een voorbeeldje)

 

Bedenk in de toekomst: je hebt de naam van je backup (eigenijk de naam van de map waarin je backup staat omdat EaseUS altijd een map maakt met daarin de eigenlijke backup > dat pbd-bestand dat erin zit en waarover we het al eens hadden) en de omschrijving van je backup (die alleen voor jou van belang is: waarin je nog wat gegevens voor eigen gebruik kan plaatsen)

Je moet dus voortaan de naam gaan aanpassen / veranderen (zoals je daarstraks dus deed)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.