Ga naar inhoud

problemen met het laden van een pagina


keestramper

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren de Farbar Recovery Scan Too laten lopen en de ADW cleaner en sindsdien is het opgelost.

Als ik nu een pagina open dan gaat die gelijk open zonder die andere gateway site. Het enige probleem is nu dat de site van https://www.nieuwskoerier  nu ineens niet meer open wil. Heel erg raar. Als ik met Edge surf gaat hij wel open maar mer Google Chrome niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Als ik op die link klik gaat die ook niet open (Firefox)

 

Open je Downloads map en sleep de tool FRST daar uit naar je bureaublad.

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

5af7f4ba11a8a-Screenshot-2018-5-10_tekstfixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

Update hierna ook het programma TeamViewer zorg altijd dat je geïnstalleerde programma's up-to-date zijn op malware te voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/10/2018 om 19:59, keestramper zei:

Het enige probleem is nu dat de site van https://www.nieuwskoerier  nu ineens niet meer open wil. Heel erg raar. Als ik met Edge surf gaat hij wel open maar mer Google Chrome niet meer

Als je .nl toevoegt aan de link, dan lukt het wel bij mij (met Firefox en met Chrome)

https://www.nieuwskoerier.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dit probleem is opgelost. Ik kon naast nieuwskoerier daarna ook andere sites niet meer openen b.v. het helpmij.nl forum maar ook dit probleem is vanzelf weer over gegaan en nu werkt alles weer.

 

Wel heb ik nog steeds wel dat er enige vertraging in zit en dan komt er soms een melding dat hij niet opengaat maar als je dan 1 seconde wacht dan likt het wel. Dat is gewoon geduld hebben. Vaak zijn sites volgens mij ook gekoppeld aan Facebook. Die controleert alles, en adblock plus uiteraard enAdGuard en kookies OK. Dis er start vaak veel mee op. Maar goed dat is zoals gezegd 1 seconde geduld hebben.

 

Verder werkt alles nu goed. Bedankt voor het meedenken  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Vertragingen komen veel al voor, vaak zijn het zoals je al aangeeft sites die dor gelinkt worden of waar dingen worden van tegen gehouden door ad-blockers virusscanners enz.

Ook op de achtergrond draaien items mee wat dit kan veroorzaken.

 

Met het onderstaande tool ruim je de tools op die we hebben gebruikt:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.