Ga naar inhoud

Laptop weer terug naar Nederlands!!


Astrid68

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn creatieve dochter heeft op mijn laptop een koreaans talenpakket geïnstalleerd. Met de bedoeling dat ze in het koreaans in word brieven zou kunnen maken. 

Leuk, zou je zeggen....ware het niet dat  mijn hele laptop nu in het Koreaans is . 

Dacht het zelf wel even weer terug te kunnen zetten naar nederlands, maar werkelijk alles is in het koreaans. 😕

Ik snap nog het teken waar ik de taal kan veranderen, maar verder kom ik niet omdat onder opties alles in het Koreaans is. 

Is er een manier ( die ik kan begrijpen...) om mijn laptop weer naar Nederlands te krijgen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een pdf gemaakt maar nu moet je gewoon opletten op de tekening waar je moet klikken.

De knoppen enz. zijn inderdaad niet te lezen maar door op de pdf te kijken kan je weten waar je moet klikken.

 

koreaansherstel.pdf

 

Of gebruik een tweede laptop of pc als model zodat je kan zien wat je moet doen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de moeite!

Ik heb er idd een andere laptop bij opgestart, maar kom er nog steeds geen wijs uit omdat het beeld in het configuratiescherm totaal van elkaar verschilt. 

Ook met jouw pdf kom ik er niet uit. Zo ziet het scherm er wel uit op mijn andere laptop, maar niet op de laptop die nu Koreaans is. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het niet lukt zoals clarkie zegt dan doe je zoals deze pagina (klik) en dan is het zoals bij ons gebeurd in het Engels om herstelpunt terug te zetten. (naar beneden scrollen om afbeelding te zien)

 

In feite is het geen verschil tussen Windows van andere talen omdat Windows voertaal Engels is.

Dus gewoon creatief denken.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt beide!

Het is me gelukt om het weer terug te zetten naar Nederlands!!! 🙌

Voor jullie berichtjes heb ik me suf gezocht op het net en vond een site die screenshots had geplaatst met beelden hoe het er bij mij uit ziet. 

Zo kon ik de rijtjes, opties ed tellen om de juiste aan te klikken. 

Ik heb Nederlands naar boven gezet, en Koreaans verwijderd. Maar is het daarmee ook van de laptop verdwenen? 

Of moet ik dat talenpakket nog apart deinstalleren? 

Jeetje...wat weer een domme actie en een gedoe daarom. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.