Ga naar inhoud

Weergave foto's op pc (Windows 10)


Sekke

Aanbevolen berichten

In het .docx bestand laat je 2 afbeeldingen zien. De eerste afbeelding is van de browser Chrome; de tweede is van de app Foto's.

Ik ga ervan uit dat het jou om die app Foto's gaat. Die app is blijkbaar op jouw computer ingesteld als standaard fotoviewer.

Jij wilt graag dat de achtergrond van de app Foto's zwart is.

 

Bij mij is de achtergrond in de app Foto's zwart, maar ik heb hem even wit gemaakt en daarna weer zwart om te kijken hoe dat moest....

Open de app Foto's.

Klik (rechtsboven) op de knop met de 3 horizontale puntjes en dan op Instellingen:

 

5bccc253e0a50-app_Foto_s_Instellingen.pn

 

In het venster Instellingen scrol je omlaag naar het onderdeel Vormgeving.

Wat staat er bij jou dan onder Modus?

Bij mij stond daar Systeeminstelling gebruiken. (mijn achtergrond in de app Foto's was toen nog zwart)

Ik klikte op Licht.

Daarna sloot ik de app Foto's af en startte ik hem weer op. Dat afsluiten en opnieuw openen van de app Foto's is nodig om de wijziging door te voeren.

Na de app Foto's weer opnieuw geopend te hebben, bleek de achtergrond van foto's wit te zijn. Dus net als bij jou.

Ik ging weer naar Instellingen van de app Foto's en koos weer voor Systeeminstelling gebruiken. App Foto's daarna afgesloten en weer geopend, maar .... de achtergrond bleef wit.

Geen nood. Ik ging opnieuw naar Instellingen van de app Foto's en koos deze keer voor de modus Donker. App afsluiten en weer openen en ja, de achtergrond van de foto's was nu weer zwart.

 

5bccc3af6acec-Kies_Donker.png

 

Dus speel eens met die instellingen. Belangrijk is dat je na een wijziging van de Modus de app Foto's af moet sluiten en weer moet openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.