Ga naar inhoud

windows mail 2012


Opa Andre

Aanbevolen berichten

Sinds een paar maanden heb ik het volgende probleem.  Bij het deleten van een mail, zowel in "Postvak In" als Post vak OUT" blijft de titel met zijn datum van de mail in de kolom IN of OUT staan terwijl de mail zelf  naar Post vak "Verwijderde  Items"  getransfereerd is.  Als ik terug op deze vermelding (van een verwijderde mail) klik krijg ik de vermelding "Bericht is niet gevonden".

Het vereist 1 tot soms 3 maal klikken op de delete knop  om de titel van de reeds gedelete mail  uit de lijst te verwijderen.

Weet iemand een oplossing voor dit vervelend probleem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎/‎10‎/‎2018 om 18:01, Opa Andre zei:

Sinds een paar maanden heb ik het volgende probleem.  Bij het deleten van een mail, zowel in "Postvak In" als Post vak OUT" blijft de titel met zijn datum van de mail in de kolom IN of OUT staan terwijl de mail zelf  naar Post vak "Verwijderde  Items"  getransfereerd is.  Als ik terug op deze vermelding (van een verwijderde mail) klik krijg ik de vermelding "Bericht is niet gevonden".

Het vereist 1 tot soms 3 maal klikken op de delete knop  om de titel van de reeds gedelete mail  uit de lijst te verwijderen.

Weet iemand een oplossing voor dit vervelend probleem. 

Dag iEscape, je hebt gereageerd op mijn probleem met de zin "Topic verplaatst naar E-mail programma".  Als ik dan naar de rubriek "E-mail programma's (behalve Outlook)" ga, vind ik het antwoord niet.  Kan je me wegwijs maken hoe ik aan je antwoord geraak.  Met dank van opa Andre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Opa Andre,

 


Ga naar de mail die je wilt verwijderen, selecteert die en toetst je Shift+Delete in op uw toetsenbord. (eerst Shift in drukken en vast houden en met een andere vinger Delete indrukken)

Hierdoor wordt het bericht definitief verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
2 uren geleden, Opa Andre zei:

Dag  abbs,

Ik al heb een paar dagen je raad (shift+delete) uit getest.  Dit werkt!  Hartelijk dank voor de hint.   Vriendelijke groeten Opa.

 

Hallo Opa Andre,

 

Dat is mooi om te horen dat het je nu wel lukt :top:

 

Dan sluit ik het onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.