Ga naar inhoud

Verborgen gegevens


Tjico

Aanbevolen berichten

Mijn ex collega (Excel goeroe)heeft in het verleden en excel bestand gemaakt waar hij bepaalde gegevens diep heeft verborgen.
Nu heb ik deze gegevens nodig maar het lukt mij niet om deze naar boven te halen.
Een formule in het bestand waarmee ik het enigzins zou moeten kunnen terug vinden is "ALS.FOUT(INDEX(Totaal;VERGELIJKEN(1;(Balnr=D3)*(Gebdatum=D4);0);9);"") ".
Met mijn beperkte Excel kennis lijkt het erop dat de gezochte gegevens ergens in de Matix "Totaal" staan.
Iemand enig idee waar de formule naar verwjst?
Er zijn geen verborgen tabbladen of cellen zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wjweert

 

Jouw bericht met jouw e-mailadres heb ik verwijderd, om spam, phishing, hack en andere ellende te voorkomen.

Geeft jouw e-mailadres niet & nooit zo maar aan onbekende(n), in principe zijn we op een computerforum onbekenden van elkaar.

 

Quote

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

PCH Forumregels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tjico

 

5 minuten geleden, Tjico zei:

wjweert, daar het om persoonlijke gegevens gaat kan ik dat helaas niet doen.

Ik zou het probleem voorleggen op het werk. In dat bestand zitten persoonsgegevens van collega’s ?, klanten ?, neem ik aan.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (ook gekend als GDPR) zou je heel goed moeten oppassen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Tjico zei:

Een formule in het bestand waarmee ik het enigzins zou moeten kunnen terug vinden is "ALS.FOUT(INDEX(Totaal;VERGELIJKEN(1;(Balnr=D3)*(Gebdatum=D4);0);9);"") ".

"Totaal", "Balnr", en "Gebdatum" zijn gedefinieerde namen.
Normaliter moet je die zien staan als je in het menu van Excel kiest: Formules" (bóven het lint) - Namen beheren (in de groep "gedefinieerde namen" ín het lint).

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.