Ga naar inhoud

Een indicatie alarmcel aanmaken


derockere

Aanbevolen berichten

Ik heb een excel bestandje aangemaakt om de medicatie van mijn hoogbejaarde moeder bij te houden.

Dit bestandje zou ook moeten dienen om de week aan te duiden wanneer de bewuste medicatie opnieuw voorgeschreven moet worden.

Mijn kennis van Excel is nogal miniem om dit zelf te kunnen ontwerpen.

Ik heb er een apart testbestandje van bijgevoegd.

Het is de bedoeling dat in de laatste kolom een cijfer komt te staan van tot welke week uiterlijk die medicatie voorradig is in haar huisapotheek.

Rekening houdende met hetgeen ze bij ontbijt, middag, avond, en slapengaan moet innemen.

We zijn nu wel juist in "week 46", dus weet ik ook niet hoe zich dit manifesteerd naar volgend jaar toe?

Op voorhand dank in ieder geval!

Test_Sorteren.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag emielDS,

Ik heb je bewerkt bestand geopend en hier en daar de "Stock" aangepast, dit werkt! Alles past zich automatisch aan!

Maar ik zou dit iedere keer als ik met mijn moeder naar de dokter ga, dit uitgeprint willen voorleggen aan hem.

Zodat het voor hem ook duidelijk is wat en in welke hoeveelheid hij moet voorschrijven.

Dus ik zou graag de kolom "Week 46" iedere keer willen hernoemen b.v.b. "Week 49" enz... .

Alvorens we naar de dokter gaan tel ik alle hoeveelheden na en noteer ik dat in die bewuste kolom.

Dus van uitzicht zou de spreadsheet altijd hetzelfde er moeten uitzien.

aangepast door derockere
Link naar reactie
Delen op andere sites

De spreadsheet dat ik heb geupload is het voorbeeld!

Ik zou graag de kolom "Week 46" iedere keer willen hernoemen b.v.b. "Week 49" enz... .

In kolom "Voorschrift ophalen Week x" moet dan de N° van de week bevatten, tot welke week uiterlijk die medicatie voorradig is in haar huisapotheek.

Is deze omschrijving voldoende?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.