Ga naar inhoud

Problemen internet


Yoyo

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen problemen met internet (werk met telenet). Nochtans stel ik vast dat er correcte internetverbinding is.

Firefox opent, zelfs Google Search werkt, maar soms opent de gewenste site niet op het scherm. En soms dan weer wel. Zoals nu met dit forum lukt het nu wel en moet ik er dringend gebruik van maken op dit te posten.

Ik heb ook problemen met Hotmail. Meestal verschijnt het inlogvenser niet eens. En als het dan toch verschijnt kan ik de mails niet openen. Ook sommige knoppen in hotmail werken dan niet. Hotmail is dus onbruikbaar.

Ik werk met Firefox, maar ik heb ook geprobeerd met Google Chrome, maar ook daarmee hetzelfde problemen. 

Ik heb eens CCleaner laten draaien, en Malawarebytes, maar nadien blijven de problemen dezelfde. (De updates van CCleaner en Malaware hebben dan weer wel voor problemen gezorgd tot het dan toch lukte.

Niets anders dan chaos dus. Indien deze post tot bij u geraakt beschouw ik dit als een half mirakel.

 

Wat kan de oorzaak zijn? Dank.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bedankt voor reactie.

Ik werk bedraad.

Echter... er is wel een wifi, maar daar zit ik niet op (geen verbinding met die wifi). Er is nog een andere computer in huis die wel van de wifi gebruik maakt, en die heeft nu ongeveer dezelfde problemen als ik.

Let wel, die wifi is daar reeds een jaar of twee, en nooit problemen mee gehad.

Ik heb ondertussen die wifi (via stroomnetwerk) uit het stopcontact getrokken, maar dat verandert niets aan de problemen.

 

Edit. ik weet niet of je dit beschouwd als een 'netwerk'. Beide computers werken totaal onafhankelijk.

 

 

 

 

 

aangepast door Yoyo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk helpt et volgene.

Dit heb ik zopas ontvangen toen ik in hotmail wou inloggen.

Zie bijlage

(Nochtans was het mij een kwartier geleden wel gelukt, maar kon verder wel niets meer doen in hotmail. Soms lukt de knop om uit te loggen zelfs niet. )558191755_hotmailverwitiging.thumb.JPG.d1b5e34eac0fbcb79728409c929dfe8e.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.