Ga naar inhoud

Klein scherm na update 1809


Gast

Aanbevolen berichten

Na update van Windows 10 naar 1809. Verschijnt na installatie heel even het bureaublad, maar meteen daarna een witscherm met linksboven het bijgevoegde schermafdruk.

De drivers zijn update. Ben erg benieuwd naar een oplossing

Jack

scherm.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens met de rechtermuisknop op start en dan systeem.

Wat staat er bij u bij versie

Mogelijk had je eerder al 1809 en dan krijgt je vanaf 6-12 een bijkomende update althans volgens deze pagina (klik)

Er zijn veel problemen geweest met versie 1809.

Mogelijk is het nu wel in orde maar ik heb daar twijfels over want het is veel te vlug gemaakt.

Normaal duurt een volledige nieuwe update 2 jaar en dan zijn er nog fouten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, stegisoft zei:

Klik eens met de rechtermuisknop op start en dan systeem.

Wat staat er bij u bij versie

Mogelijk had je eerder al 1809 en dan krijgt je vanaf 6-12 een bijkomende update althans volgens deze pagina (klik)

Er zijn veel problemen geweest met versie 1809.

Mogelijk is het nu wel in orde maar ik heb daar twijfels over want het is veel te vlug gemaakt.

Normaal duurt een volledige nieuwe update 2 jaar en dan zijn er nog fouten.

 

 

IK zie dan versie 1803

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eerst een herstelpunt zodat je altijd zeker kan terugzetten indien nodig is.

Daarna update uitvoeren en hopen dat zoals abbs zegt dat alles goed werkt.

 

@iedereen

 

Wis je dat als je op start / apps en dan op letter zoals A klik dat je dan een lijst met alfabet krijgt zodat je nog sneller naar uw app kan?

 

startletter.jpg.194f875360dfb8087d0627ce3fe2dc0d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, stegisoft zei:

Windows versie 1809 is geen officiële updaten maar een test update.

mmmm.... ik heb hem al sinds hij in oktober uit kwam - en nog steeds zonder problemen. (wat ook weer niet direct iets bewijst, 'k weet het - maar het zegt ook wel iets - en hij is trouwens sinds vorige week opnieuw uitgerold door Windows.

En je hebt hem dus niet, maar blijkbaar nog de 1803. Probeer hem dus opnieuw binnen te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je hebt hem dus niet, maar blijkbaar nog de 1803. Probeer hem dus opnieuw binnen te halen. 

Ik ben niet van plan dat te forceren want ik staat niet te wachten op 1809 want ik ben van principe: zolang niet bewezen is dat 1809 goed werkt zal ik niet installeren.

Hopelijk dat het lang genoeg duurt tot ik zelfs ook moet installeren want fouten zullen er toch zijn.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm... blijkbaar was mijn vorige post verwarrend: die laatste zin was aan TS bedoeld en niet aan jou, Stegisoft...  ;)  (TS zit blijkbaar nog bij de 1803 volgens zijn laatste post)

 

@TS (JackW dus): hoe haalde je hem binnen? Ik vermoed via Windows Update?   Probeer het eens opnieuw, maar nu met MTC (Media Creation Tool) (kan je niet goed volgen: vertel het ons dan maar even)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.