Ga naar inhoud

Nieuwe moederbord, nu boot mijn pc niet meer


Preddie

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag, al kan je dat goede weg laten..

 

Heb vandaag een nieuwe moederboard (AMD x470 Aorus Ultra Gaming), nieuwe processor (Ryzen 2600) nieuw DDR4 geheugen voor mijn moederbord en heb alles ingebouwd en alles werkt zover ik kan zien.. maar als ik hem opstart blijft hangen op het logo van Aorus. En als ik hem opstart om windows opnieuw te installeren met een USB of CD, blijft hij hangen op het windows blauwe logo. Met soms de text erbij; Preparing Automatic Repair. Ik kan wél in de bios.. maar voor de rest kan ik niks.

 

Iemand enige idee wat het probleem zou kunnen zijn? Alleen toetsenbord, muis en scherm zijn aangesloten..

 

Help me alstublieft! Wordt gek..

 

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Welkom op pc helpforum.

 

Eerst een klein vraagje.

Gaat het hier om dezelfde pc als in dit topic?

Ik vraag het maar omdat het mij opvalt dat het moederbord en de processor in beide topics hetzelfde zijn.

Bedankt voor je reactie.


Zit even te kijken en het lijkt er inderdaad wel beetje op. Ik heb even mijn oude moederboard erin gezet zodat ik wat meer info kan bieden;

 

NIEUWE
*Moederboard:        GIGABYTE AORUS X470 Ultra Gaming
*RAM:            2x Ballistix 16 GB DDR4-2400
*Processor:        AMD Ryzen 5 2600, 3,4 GHz
PowerSupply:        CoolMaster 500 watt
Videokaart:        GeForce GTX 1050 Ti

--------------------------------------------------------------------------------

OUDE (huidige)
Moederboard:        GA-Z97-HD3
Ram:            16gig, weet even niet welke
Processor:        Intel i5-4590 (4 CPUs)
PowerSupply:        CoolMaster 500 watt
Videokaart:        GeForce GTX 1050 Ti
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal dan toch niet om dezelfde pc gaan.

Jij hebt ander ram dan de andere en ook de internet providers zijn totaal verschillend.

 

Helaas kan ik je niet verder helpen want van hardware heb ik niet veel kaas gegeten.

Ik wou alleen zeker zijn dat het niet om dezelfde pc ging om dubbel werk voor de collega's te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Dasle sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.