Ga naar inhoud

Alles weg in E: en F: drive ook op back up


ruud

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, beste wensen voor 2019 in ieder geval.

 

 

Bij mij begint hier dramatisch, al mijn documenten en foto's zijn verdwenen van pc, en van back up drive die aan PC hangt?

Gisteren was alles nog compleet normaal.

 

Kan iemand mij aub snel helpen aub.

 

Had vanmorgen mijn bankuittreksels van ganse jaar gedownload op mijn E: schijf waar alle downloads steeds naar toegaan, deze

nieuwe naam gegeven om te kunnen naar F: te zetten in de juiste mappen, ik copier ze ga naar f: voor plakken en krijg melding 

deze bestanden zijn niet aanwezig op E:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, beste wensen voor 2019 in ieder geval.

 

 

Bij mij begint hier dramatisch, al mijn documenten en foto's zijn verdwenen van pc, en van back up drive die aan PC hangt?

Gisteren was alles nog compleet normaal.

 

Kan iemand mij aub snel helpen aub.

 

Had vanmorgen mijn bankuittreksels van ganse jaar gedownload op mijn E: schijf waar alle downloads steeds naar toegaan, deze

nieuwe naam gegeven om te kunnen naar F: te zetten in de juiste mappen, ik copier ze ga naar f: voor plakken en krijg melding 

deze bestanden zijn niet aanwezig op E:

Sommige bestanden zijn wel aanwezig gebleven in hunrespectievelijke mappen.

 

 

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg er niks mee terug gevonden, behalve een deel die in de vuilbak zaten maar is maar fractie van wat ik kwijt ben, ergste is ook mijn back up schijf is geraakt.

Raarste is de mappen zijn er nog alleen 90% leeg in een paar staat de data nog?

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook volgend probleem, er staan nog een reeks foto's op mijn back up schijf als ik deze dan naar mijn vaste F: wil copieren krijg ik volgende melding, kan niets plakken omdat bestanden niet aanwezig zijn, zelfde als ik iets wil deleten dan geeft systeem foutmelding dat het bestand er niet meer is en niet kan gedelete worden.

 

Als ik screenshot maak komt deze normaal in de schijf E: nu niks.

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgaande op uw verhaal zal dat nog al wel meevallen. Ik krijg over enkele ogenblikken gasten die op de borrel komen.

Ik zal hier vanavond de draad terug oppakken.

Laat de computer in afwachting met rust en drink zelf ook ne borrel om je zinnen te verzetten.

Van zodra het opgelost is drinken we samen nog een borreltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.