Ga naar inhoud

HELP!!! Bureaublad leeg


Cil

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, Wie oh wie kan mij helpen.

Sinds gisteravond ben ik ineens mijn hele buraublad kwijt, alleen de prullenbak staat er nog. Ik dacht na vanmorgen opnieuw opstarten zal het wel weer terug zijn. Maar helaas.
Ook is mijn eigen gemaakte achtergrond nog aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitzetten en weer aanzetten is onder w10 echt iets anders dan opnieuw starten, nl een soort slaapstand van windows waardoor ontstane foutjes dus blijven voortbestaan..

bij alle vage klachten moet je eerst w10 opnieuw opstarten, langs deze weg: start - afsluitmenu - optie opnieuw opstarten..

 

en als je na de herstart rechtsklikt op je bureaublad en kiest voor 'pictogrammen weergeven', wat zie je dan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat er gebeurd is/was, maar ik heb ze in de prullenbak terug gevonden en weer terug kunnen plaatsen. Voor de zekerheid Malware gedaan, deze vond 1 item, deze in Quarantaine gezet, en alle ikoontjes zijn weer zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dit ook eens uitvoeren?

Gewoon ter controle.

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.