Ga naar inhoud

Download iphone -> pc zonder itunes


mysticfist

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Kunnen jullie me eens uitleggen hoe ik al de foto's in 1x kan downloaden van een ipad of iphone?

We hebben hier thuis 4 ipads en 3 iphones maar het is een miserie om die foto's te downloaden.

Via de website - icloude - is het 1 per 1 selecteren wat dus niet te doen is.

Itunes die doet dan weer lastig en wil toestel als nieuw configureren wat ik ook niet wil.

In windows explorer zie ik de folders van de toestellen dan weer niet.

 

Is er een programma dat goed werkt en dat ik dus kan gebruiken om alles van de iphone en ipads te downloaden in 1x zonder heel de tijd vanalles te moeten doen.

Ik zag dat sommigen erin slagen om in windows explorer de folders te zien van die toestellen maar ik slaag er niet in.

 

Alle hulp is welkomn want telkens ze me vragen die foto's te downloaden zou ik het toestel tegen de muur aangooien ...

Het hoeft zelfs geen gratis software te zijn als het maar goed en snel werkt.

 

Edit: Betaalde programs zijn ok maar ik wil wel dat er een proefversie is zodat ik het kan testen of het echt werkt.

 

Groetjes,

MysticFist

aangepast door mysticfist
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja icloud en itunes maar dat werkt dus niet goed.

Vandaar ik graag een programma of tool heb die niet van apple is om dit te doen.

Als je 1 toestel hebt werkt het nog wel ok maar met meerdere is echt lastig.

 

Ze zeggen trouwens: 

  1. Klik op de foto's en video's die u wilt downloaden en klik op 'Downloaden'.

Sorry maar ik heb geen zin om telkens 100+ foto's 1 per 1 te selecteren want als je per ongeluk ook eens naast een foto klikt moet je nog eens herbeginnen want alles is dan gedeselecteerd.

 

Ik heb trouwens besloten dat ik in de toekomst geen iphones meer koop net door deze problemen.

Mijn dochter heeft een android en dat werkt 1000x beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Android heeft niks met foto of video te maken.

Dat doet Google foto of een andere app die je zelf instelt.

Maar Google is ook een zeer grote manipulator want nu weet hij alles over jou als er een foto bestaat.

Log eens bij Google account.

Daar kan je zien wat Google over jou weet.

Zowat alles inclusief waar je bijvoorbeeld gaan eten ben geweest.

Dankzij die gegevens zal hij ook alles doen om gegevens aan andere geven om zo inkomsten te hebben.

 

Het is wel waar dat alles zo gemakkelijk gaat maar eigenlijk veel te gemakkelijk.

 

Net zoals bij Android kan jij ook bij Iphone besturingssysteem zelf bepalen welke Apps je wilt gebruiken.

Dat doe je toch ook bij Windows of Imac of Linux enz.

Je gebruikt toch ook geen ING app als je Crelan app wilt gebruiken.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Android is een OS dat weet ik ook. 

Ik bedoel op die toestellen heb je vaak software die makkelijk toelaat alles te doen wat je wil.

Apple blokkeert alles en heeft een ramp-systeem als het gaat om foto's te downloaden

 

Je zegt dat je kan kiezen welke app ... ok geef me gewoon eentje die ik kan gebruiken waarmee ik alles in 1x kan downloaden en die niet moeilijk doet als ik een ander toestel aankoppel.

Tot nu toe heb ik niks als miserie om foto's en filmpjes te downloaden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.