Ga naar inhoud

KeepFidFree


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al enkele jaren het programma KeepVidFree zonder problemen tot vanmorgen na een Up Date kon ik geen video's meer downloaden van YouTube.

Vraag : hoe kan ik terug keren naar het vorige versie die wel werkt???  Ik krijg nu steeds een verhaal die ik niet snap.

amonra

Knipsel KeepVid Free.JPG

aangepast door Amonra
Bestand toevioegen
Link naar reactie
Delen op andere sites

KeepVid Free werkt niet meer. Ook oudere versies van KeepVid Free zullen niet meer werken.

 

Vrij (en heel kort) vertaald luidt de waarschuwing die jij laat zien: "Het is verboden om inhoud van YouTube te downloaden."

 

Wij mogen je ook niet helpen bij het vinden van andere mogelijkheden om video's van YouTube te downloaden, want hulp daarbij verlenen is verboden volgens de regels van dit forum.

Uit het forumregelement van PC Helpforum:

- Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij -

om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).

Klik op de volgende link om het forumreglement van PCH te lezen: https://www.pc-helpforum.be/topic/43625-forumregels/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.