Ga naar inhoud

Outlook 2016


mvmalssen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ja ik ben inderdaad met Recuva bezig geweest. Wilde zo graag weer alles in orde hebben.

 

Ga nu met Windows een back-up maken. Alleen krijg ik daar steeds foutmeldingen, zodat de back-up niet volledig is.

 

Dankjewel

 

Sorry had dit bericht direct geschreven, maar helaas ik met het versturen iets mis gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

8 minuten geleden, mvmalssen zei:

Hallo,

 

Ja ik ben inderdaad met Recuva bezig geweest. Wilde zo graag weer alles in orde hebben.

 

Ga nu met Windows een back-up maken. Alleen krijg ik daar steeds foutmeldingen, zodat de back-up niet volledig is.

 

 

Doe een backup maken door het één op één kopiëren van je foto's, E-mails enz en andere bestanden die belangrijk zijn. En zet dat op een USB-stick.

Doe daarna de stappen die ik heb voor geschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat is netjes gegaan, we doen een controle:

 

5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De tool FRST wil niet doen wat ik wil dus doe het volgende:

 

Download 51a5d669693dd-icon_OTL.pngOTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op "OTL.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" 511b6947e8e98-runscan.png.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

We gaan toch FRST gebruiken, doe de 2 stappen na elkaar:

 

Stap 1.

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

5af7f4ba11a8a-Screenshot-2018-5-10_tekst

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

Stap 2.

5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

 

Stap 3

Plaat nu de 3 verkregen logjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.