Ga naar inhoud

regels automatisch naar ander tabblad kopieren


Robin 001

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een boekhoud programma voor mij geschreven in excel

ik heb voor iedere maand een appart tabblad, maar nu wil ik een grootboek aanmaken en dan wil ik alle regels van de maanden onder elkaar hebben staan in een ander tabblad zodat ik er een tabel van kan maken (dit werkt ook als ik het er met de hand in kopieer)

nu kan ik wel alle regels van een maand gaan kopieren en in het tablad van het grootboek gaan zetten maar dan kan ik per ongelijk regels vergeten.

dus ik wil als in januari een aantal regel ingevuld zijn dat dat die in het tabblad grootboek komen en ook dat februari er gelijk onder komt te staan enz. (de formule moet dus zien als er in januari geen regels meer zijn ingevuld dat hij automatisch naar februari moet gaan.

 

ik heb zelf al zitten denken met formule ALS

als datum in januari A7 is ingevuld dan kopieer regel 7 of A7:Y7 naar tabblad grootboek regel 7 of A7:Y7 en als er geen datums meer zijn ingevuld bij januari dan naar ingevulde waarde van februari regel 7 A7:Y7 kopieren en naar grootboek regel 8 A8:Y8 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Geachte, 

ik zit nog steeds met een probleem,

als ik bv in de volgende maand (werkblad) nog data invul en ik ga naar grootboek en ik druk op de macro knop dan zet hij alle gegeven (vanaf de 1e maand) onder de regels die er al staan.

ik heb als geprobeerd alle regels te verwijderen maar dan werk de knop niet.

sorry dat het zolang geduurd heeft voor antwoord maar druk en ik heb me proberen te verdiepen in vba maar het is nog iets te moelijk voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.