Ga naar inhoud

Pc traag


javo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag droske,

Een goed idee dus ik ga Thunderbird installeren.

Outlook laat ik dan voorlopig staan.

Die snelkoppeling van Live Mail kan ik verwijderen neem ik aan?

Heb ik in Thunderbird dan nog steeds mijn zelfde e-mail adres?

 

Gr, Javo

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, javo zei:

Heb ik in Thunderbird dan nog steeds mijn zelfde e-mail adres?

Ja, die account kun je opnieuw instellen en de mails uit outlook importeren. Hier kom ik vanavond op terug.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een handleiding van Thunderbird: https://www.pc-helpforum.be/topic/61626-thunderbird-3850-handleiding/

 

Ze handelt wel over een oude(re) versie maar is nog steeds goed bruikbaar.

 

Als je Thunderbird al geïnstalleerd hebt dan hoop ik dat je bij de installatie goed opgelet hebt en de aangeboden sponsor hebt uit gevinkt. Zo niet dan ben je weer de (on)gelukkige bezitter van ongewenste software.

Eenmaal Thunderbird is geïnstalleerd kun je je e-mail account instellen. Zie handleiding. Ik neem aan dat je over de noodzakelijke gegevens beschikt om die account in te stellen. Dat zijn je e-mail adres, je login en je wachtwoord.

 

De berichten, contactpersonen en eventuele Feeds kun je na het instellen van je e-mail account importeren. Daarvoor raad ik je de Addon ImportExportTools aan.

Ik voeg je daarvoor hier een handleiding in pdf toe.

Importeren met ImportExportTools addon in Thunderbird.pdf

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag droske,

Ik heb Thunderbird geinstalleerd, het ziet er goed en mooi uit en ik  heb mijn eerste mails al binnen gekregen.

Ik ben bezig geweest met het importeren van berichten , contactpersonen ed. met die importexport tool die je er bij had gestuurd maar dat is nog niet gelukt. Wellicht zit dat in de fout die we steeds in oulook zien terugkomen.

 

Gr,

Javo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens beschrijven waarom het importeren niet lukt?

Of vertel eens stap voor stap hoe je daarvoor te werk gaat.

10 uren geleden, javo zei:

Wellicht zit dat in de fout die we steeds in oulook zien terugkomen.

 

Die kans is klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar je moet de handleiding Importeren met ImportExportTools volgen die ik je gegeven heb. Daar staat heel duidelijk in wat je met dat gedownloade bestand moet doen.

 

Het gedownloade bestand is immers geen uitvoerend bestand maar een AddOn die in Thunderbird moet geïntegreerd worden. Zodra dat gelukt is geef je maar een seintje en dan zal ik je proberen uit te leggen hoe je met die AddOn je mails en contacten uit Outlook 2007 kunt importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag droske,

Het is gelukt, Thunderbird draait prima.

Ik krijg wel steeds een melding van Malwarebytes dat de proefsessie verlopen is.

Ik wist niet dat dit een proefsessie was, dus ik kan Malwarebytes niet meer gebruiken?

 

Gr,

Javo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt Malwarebytes als gratis versie blijven gebruiken. Hieronder plak ik de instructies (geschreven door abbs) waarmee je de proefversie kunt omzetten naar de gratis versie.

----------------------------------------------------------------------

Er is een simpele oplossing voor om meteen na het downloaden en installeren over te gaan naar de free versie:

Open Malwarebytes en volg de stappen van de nummers;
1. Klik op "Instellingen"
2. Klik boven op de tabblad "Mijn account
3. Klik op "Premium-proefversie deactiveren"
4. Bevestig het met "Yes"

 

594900766cb8a-mbam.png
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.