Ga naar inhoud

Pc traag


javo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

10 uren geleden, javo zei:

Is dat systeemherstel niet op jouw verzoek uitgevoerd? Want ik heb je op die datum een bestand moeten opsturen.

Neen, dat is niet op mijn verzoek gemaakt. Op die datum (26-03-2019) heb je inderdaad Farbar logjes bezorgd, maar dat waren oude (van 2018)

Op 28-03-2019 heb je dan de nieuwe (verse) logjes bezorgd en daarin lees ik:


==================== Herstelpunten =========================

18-02-2019 09:30:11 Windows Update
08-03-2019 17:22:41 Windows Update
21-03-2019 16:56:20 Windows Update
25-03-2019 08:27:58 Windows Update

26-03-2019 11:21:25 Herstelbewerking

 

Je hebt dus 2 dagen voordien een systeemherstel uitgevoerd, dat is duidelijk. Zie in rood gezette tekst uit de log.

 

De FIXLOG die je in opdracht van kweezie wabbit hebt uitgevoerd bevatte inderdaad als eerste opdracht het aanmaken van een systeemherstelpunt. Dat systeemherstelpunt kon uiteraard nog niet opgenomen zijn  in je Farbar logjes van 2 dagen eerder.

 

het systeemherstelpunt van  18-02-2019 09:30:11 Windows Update  interesseert me. Kijk eens of dat nog beschikbaar is. Je kunt dat nakijken in CCleaner -> gereedschap -> Systeemherstel.

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je lang genoeg gewacht? Het kan enkele tientallen seconden duren vooraleer de gegevens zijn opgehaald.

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan best dat er geen herstelpunten zijn.

Bij het afronden van de malware opruiming werd de tool delfix uitgevoerd.

Op 31/3/2019 om 12:12, kweezie wabbit zei:

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Hiermee werden ook de oude herstelpunten opgeruimd omdat die mogelijk nog malware bevatten.

Zo vermijden we dat malware, terugkomt na een systeemherstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kweezie wabbit zei:

Het kan best dat er geen herstelpunten zijn.

Bij het afronden van de malware opruiming werd de tool delfix uitgevoerd.

Inderdaad.

Moet nu offline.

Tot vanavond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nog twee wegen richting oplossing.

Kun je me eerst nog eens een Speccy snapshot bezorgen?

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een ram-geheugen gebruik dat steeds boven 70% zit valt er met deze computer niet normaal te werken.

Wanneer is op deze pc voor het laatst een volledige nieuwe installatie van Windows uitgevoerd geweest?

Hoe groot is de gebruikersmap PC1?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.