Ga naar inhoud

Taakbeheer toont enkel balkje


mysticfist

Aanbevolen berichten

De kuisvrouw heeft mijn bureau gekuist en heeft blijkbaar een toetsencombinatie ingedrukt waardoor mijn taakbeheer nu enkel nog dit balkje toont.

Ik kan het wel maximaliseren en dan zie ik wel alles maar ik wil graag dat het terug een window wordt met daarin alle info.

Iemand een idee van hoe ik dit kan doen?

 

Ik hou dit meestal open op mijn 2de scherm vandaar ik dit in een venster wil zien en niet op heel het scherm.

 

image.thumb.png.5f815e40ffcdf489093732e9e2350511.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een idee... Eerst heb ik geprobeerd om jouw situatie na te bootsen. Dat lukte al vrij snel:

 

5c9b580dc7537-taakbeheer_enkel_balkje.pn

 

Hoe maak je daar weer een echt venster van? Beweeg de muis naar de onderste rand van die balk. Zodra de pijl van de muisaanwijzer die onderste balk raakt, zal de pijl veranderen in een pijl die naar 2 richtingen wijst. Op dat moment moet je de linker muisknop indrukken en ingedrukt houden. Sleep dan met ingedrukte linker muisknop de onderste rand van die balk naar beneden totdat het venster de juiste grootte heeft. Laat dan je linker muisknop los.

Werkt dat ook bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je niet dom te voelen. Dat is nergens voor nodig. Ik moest ook even denken over de oplossing.

 

Ik ben geen Belg, maar een Nederlander. In Nederland wordt een kuisvrouw een poetsvrouw genoemd (of een werkster). We kunnen de mogelijkheid niet uitsluiten dat de poetsvrouw dit expres heeft gedaan om jou zo een poets te bakken... :xd:

 

Hoe voorkom je zoiets in de toekomst? Ik noem enkele mogelijke voorzorgsmaatregelen:

1. Doe de kuisvrouw de deur uit en ga zelf weer schoonmaken.

2. Houd de kuisvrouw, maar zet je pc's uit, voordat de kuisvrouw aan het werk gaat.

3. Houd de kuisvrouw, maar maak haar duidelijk dat de werkplek waar je computer staat, voor haar verboden terrein is. :D

 

Omdat je probleem is opgelost, zal dit topic gesloten worden door een lid van het PCH team.

 

Groeten,

porrelaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, porrelaar zei:

In Nederland wordt een kuisvrouw een poetsvrouw genoemd (of een werkster).

In België zijn poetsvrouwen kuis. Vandaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.