Ga naar inhoud

Bescherming Lenovo Yoga 530 14


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

Ik heb net een Lenovo Yoga 530 gekocht. Ik ben op zoek naar een goede bescheming want is vrij gevoelig voor krabben op de cover. 

 

Ik tijwfel nog tussen een laptoptas of een doorzichtige folie om op de cover te plakken.

 

1)wat zouden jullie aanraden folie of tas?

2)ik vind niet direct een folie voor deze laptop, hebben jullie een idee waar ik dit kan vinden? 

 

Dank u voor jullie hulp !!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een folie houdt ook niet erg lang stand. Een tas biedt enkel bescherming bij transport.

 

Moet de bescherming dienst doen tijdens het gebruik van de laptop of tijdens transport?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Droske, 

 

De bescherming zou ook niet enkel tijdens transport moeten dienen. Want mijn laptop is qua uiterlijk een soort van aluminium en vrij zwak voor krabben blijkbaar. 

 

Wat bedoel je juist met niet lang? Bestaat er een folie speciaal voor deze laptop, of moet ik die zelf op maar snijden, of hoe gaat dit juist in zijn werk? 

 

Dank u ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Folie op het deksel van de laptop plakken zal niet meevallen. De zijkanten en hoeken van het deksel lopen immers wat rond. Probeer jij maar eens iets wat rond is te beplakken met plastic. Dat wordt lelijk.

Ga voor een sleeve of een tas. Zelf zou ik voor een laptoptas gaan, waarbij de tas verschillende vakken moet hebben, zodat de laptop in een ander vak zit dan de oplader en de muis. Dan kunnen muis en oplader geen krassen veroorzaken op de cover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat wel een voor uw laptop op deze pagina (klik)

Je kan dat tegenwoordig ook op de markt kopen.

Dat is enkel tegen krassen maar heeft ook een nadeel dat je harder moet klikken.

Een tas is alleen handig als je op reis gaat.

Maar ik had dat ook gekocht voor een andere tablet en nooit gebruikt tenzij enkel voor de reis maar dat had evengoed ook tussen de kleren kunnen zitten.

Maar dagelijks dient het voor niks tenzij je misschien een treinreiziger bent.

Uiteindelijk gebruikt je toch altijd zonder tas.

 

Nota: een tablet is helemaal geen laptop, zelfs met toetsenbord

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.