Ga naar inhoud

Canon: huismerk inktcartridges


Passer

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, stegisoft zei:

Dit is alleen zo bij zeer goedkope printers.

'k betwijfel of het alleen bij 'goedkope printers' is - mijn Canon bv betaalde ik rond de 80/90€ - en dan vraagt een mens zich wel af 'hoe ze hem daarvoor kunnen maken en transporteren'...

 

4 uren geleden, stegisoft zei:

Wel heel snel inkt wisselen zonder te happeren.

wat bedoel je hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

80 - 90 euro voor een printer is heel goedkoop.

Ter vergelijking met mijn printer 399 euro.

 

Bij vervangen van inkt moet je de nieuw inkt eerst uit de verpakking halen.

Dan inkt eruit halen en dan klever van de nieuwe inkt eraf en meteen erin.

Zoiets moet je binnen de 2 à 5 seconden doen.

 

Toen ik de mijne kocht zocht ik eerst naar de printer dat het best bij mij past.

Dan kijk ik naar de prijs van de inkt en hoeveel alles kost op 5 jaar en ik kwam uit dat het evenveel kost als laserprinter.

Ik wacht altijd tot ik de beste prijs vind en dat kan maanden duren en dan koop ik meteen als de prijs goed is.

Tot op heden is het de juiste printer.

Ook al heb ik een maand niks afgedrukt en start het en meteen kan ik afdrukken.

 

Ik heb zelfs bijna nooit bij die printer meegemaakt dat de papier vast zit.

Ook niet bij dubbelzijde afdrukken.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even dit toch nog onder julle belangstelling schoppen want ik gaf blijkbaar foute info ivm Sneltoner.nl

 

Ik vertelde dat verzending gratis was (wat ik op hun site gelezen had! ~of had ik er zò naast gekeken ???)

 

Want daarstraks kwam hun factuur nog even onder mijn ogen en wat blijkt?

 

image.thumb.png.e454a5a8710cdb85b90fc7f691e8a461.png

 

en daar staat wel degelijk verzending bij vermeld, EN zelfs ook nog BTW.

 

Nu, hoe dan ook, ze waren uiteindelijk toch nog goedkoper dan de andere voordien - maar het blijft uitkijken geblazen:

 

ik ging daarstraks een 525PGBK-potje bestellen en bij Sneltoner werd weer bijna 3€ aangerekend en het ging 14.40€ kosten.

Rondsnuffelen (als een Kweezie Wabbitje :xd:) bracht me bij Bol.com en Alternate (beide iets boven de 17€), maar ook bij VandenBorre: 14.85€ (all-in)

En dus dacht ik: wie weet komt er bij Alternate ook nog BTW bij, en trouwens: indien niet, dan speelt die 45 cent geen rol (van belang) en bestel ik het bij een Belgische firma...

 

Uitkijken blijft dus de boodschap...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sneltoner heeft correct zijn prijzen vermeld alsmede BTW en ECX. BTW op deze pagina ziet je

Maar er staat héél duidelijk op: verzendkosten is 2.95 behalve bij huismerk vanaf 50 euro.

Doch uit ervaring kan je beter 1 keer bestellen en dan gewoon wachten tot je een betere voorstel krijgt.

 

Voor alle duidelijkheid: huismerk zijn prima producten en is het totaal zinloos om originele inkt te kopen.

Bovendien is bij huismerk inkt op = op en dat is niet zo bij originele.

 

Bovendien moet je steeds opletten welke inhoud is want bij prijs vergelijking moet je ook naar de inhoud kijken.

Zelfde prijs maar meer inhoud (klik)

 

Onlangs had Samsung ofwel Canon ene rechtzaak verloren vanwege de namaak maar heeft die verloren.

Dus betekend dat namaak mag.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.