Ga naar inhoud

sd kaart ineens onleesbaar


Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

mij sd kaart van de gsm is plots onleesbaar (ik kan op de gsm mijn foto's en apps die erop staan niet meer gebruiken)

Als ik de kaart in de pc steek geeft deze ook aan dat ze onleesbaar is en hij ze niet kan openen.

 

Ik heb al een paar programma's gebruikt, maar dan kan ik maar 500mb van de 64 g terug herstellen of ik moet een flinke som betalen helaas....

 

Bestaan er "gratis" freeware programma's die mijn gegevens van de sd kaart kunnen terughalen (en die doenbaar zijn voor een pc leek ;-) 

 

Alvast bedankt

 

Mvg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recuva geprobeerd.

Kan helaas maar 17 bestanden vinden (ook bij deep scan) en zet die om naar niet openbare bestanden.

 

De andere programma's vonden 44,15 gb aan bestanden (jpeg, mp4, ....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, falstring zei:

is me niet duidelijk of dit gebeurd is: sd kaart in het eigen apparaat (telefoon/camera) en via usb verbinden met pc???

sd kaart stak in de gsm met foto's en video's en apps op.

Ineens niet toegankelijk mee.

In adapter in de laptop gestoken en zo proberen te openen, maar kan ze niet openen wegens onleesbaar of beschadigd.

Programma via internet geprobeerd en vond 44,15 gb aan bestanden maar kon maar 500 mb herstellen, de rest pas als ik 70 euro of zo betaalde....

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, p38cyq zei:

Indien niet, moet jouw probleem ergens anders gezocht worden : virus, malware, ja zelfs ransomware.

Je kan alvast proberen om de sd kaart te controleren en indien nodig te desinfecteren.

 

Schakel je anti-virus tijdelijk uit.
Sommige virusscanners zullen het programma als malware beschouwen door de manier waarop het werkt.
Het programma is echter volledig veilig.
Download Flash_Disinfector naar je bureaublad.
Dubbelklik vervolgens op Flash_Disinfector.exe om de tool te starten.
Je bureaublad en icoontjes zullen even verdwijnen. Dit is normaal.
Nadat de tool zijn werk heeft uitgevoerd, herstart je computer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

"sd kaart stak in de gsm met foto's en video's en apps op. Ineens niet toegankelijk mee."

wat ik bedoelde was niet te weten of het in de gsm werkt (dat wisten we al) maar (en dat werkt soms wel in zo'n geval): 

kaartje in de gsm, gsm met usbkabel verbinden met laptop, usbverbinding op de gsm instellen op 'media-apparaat', en dan in de  verkenner proberen de kaart te lezen.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Je kan alvast proberen om de sd kaart te controleren en indien nodig te desinfecteren.

 

Schakel je anti-virus tijdelijk uit.
Sommige virusscanners zullen het programma als malware beschouwen door de manier waarop het werkt.
Het programma is echter volledig veilig.
Download Flash_Disinfector naar je bureaublad.
Dubbelklik vervolgens op Flash_Disinfector.exe om de tool te starten.
Je bureaublad en icoontjes zullen even verdwijnen. Dit is normaal.
Nadat de tool zijn werk heeft uitgevoerd, herstart je computer.

 

Doc1.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, falstring zei:

"sd kaart stak in de gsm met foto's en video's en apps op. Ineens niet toegankelijk mee."

wat ik bedoelde was niet te weten of het in de gsm werkt (dat wisten we al) maar (en dat werkt soms wel in zo'n geval): 

kaartje in de gsm, gsm met usbkabel verbinden met laptop, usbverbinding op de gsm instellen op 'media-apparaat', en dan in de  verkenner proberen de kaart te lezen.   

Net gedaan, kan kiezen uit ; USB gebruiken om 

* Bestanden overzetten

* Afbeeldingen overzetten

* MIDI-apparaat verbinden

* Deze telefoon opladen

 

Heb ze geprobeerd, maar zegt : "bestand is leeg"

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.