Ga naar inhoud

Facebook


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Dag abbs,

 

Met het inloggen van mijn Facebook heb ik geen probleem, dit gaat vanzelf in Google Chrome.

Ik melde me aan in Firefox, doch daar krijg ik geen toegang tot mijn startpagina, wel op mijn

persoonlijke knop, met enkele vage info over het aantal berichten, foto's, enz.

 

Wat mij ook opvalt, dat ik het knopje van mijn "Meldingen" (klokje) ook niet kan openen !!

 

Iets heel bizar, volgen mij een kwestie van instellingen.

Wat nu ?

 

Rolle.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag abbs,

Alvorens Google Chrome te resetten.

 

Ik heb me deze morgen (zoals dagelijks) ingelogd in Google Chrome, en kreeg een ander inlogritueel

voorgeschoteld, met opnieuw mijn e-mail en wachtwoord te moeten invoegen.

 

Waarschijnlijk het gevolg van een paar "bizarre" voorvallen, van gisteren, tijdens mijn surfen op mijn Google browser.

Ik ontving om de haverklap "stupide" meldingen in de rechter onderhoek van mijn beeld, ik nam vlug

een screenprint van eentje (zie bijlage).

 

Melding_1.JPG.371ec172816ba8ef728d902e1e9084ba.JPG

 

Wanneer ik een dezer meldingen verwijderde (door op een klein pijltje in de melding te klikken, onzichtbaar

op de bijlage) kwam er na 1 à 2 sec. reeds een andere dubieuze melding.

Ik ben nooit ingegaan op hun aanbiedingen of voorstellen.

Er was zelfs een melding dat mijn PC besmet was met 3 gevaarlijke virussen, met de vraag om "herstelling"

hetgeen ik NIET deed.

 

Dit duurde +/- 8 à 9 min. en stopte plots vanzelf.

 

Moet ik nu nog eens mijn Google Chrome restten ?

 

Graag een seintje a.u.b.

Rolle.

 

PS.:  Ik kan nog steeds geen video's afspelen in Facebook, zelfs na mijn inlogritueel van deze morgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Reset Chrome en doe daarna meteen het volgende:

 

Chrome-synchronisatie opnieuw instellen:
Volg deze stappen om het synchroniseren te stoppen en de gesynchroniseerde gegevens te wissen.

  1. Open uw Google Dashboard. Zorg ervoor dat u bent ingelogd op uw Google-account.
  2. Klik onderaan het scherm op "Synchronisatie resetten" om te stoppen met synchroniseren en al uw gesynchroniseerde gegevens te wissen.
    591c62717d18f-Syn.png
  3. Klik op "OK", het wissen van gesynchroniseerde Chrome-gegevens is voltooid.
  4. Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren, en meldt u daarna weer aan.


Opmerking: U hoeft dit slechts één keer te doen. Het synchroniseren wordt gestopt op al uw apparaten en uw gesynchroniseerde gegevens worden verwijderd uit uw Google-account.

 

 

Als je dat gedaan heb lees dan het volgende door en kijk of jou instellingen goed staan:

 

https://www.pc-helpforum.be/topic/71082-ongewenste-reclame/page/3/?tab=comments#comment-558373

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo abbs,

 

Alle opdrachten keurig uitgevoerd, en opnieuw opgestart.

De video's op Facebook werken nog steeds NIET.

 

Doch ik maak er geen punt meer van, we zullen het doen zonder de video's.

 

Nogmaals bedankt voor al uw inspanningen, om mij op een zeer klare uitleg

te geven.

U mag deze topic afsluiten indien u dit wenst.

 

Gegroet.

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo abbs,

 

Inderdaad, de filmpjes spelen af in Firefox, zelfs automatisch  !!!!

"MISSION ACCOMPLIE" zou ik zeggen.

 

De filmpjes in de "EDGE" browser doen het nog steeds niet, geen erg, het marcheert

in Firefox.

Hoe ik nu terecht kom met mijn Facebook in EDGE is mij een raadsel, dat was vroeger (2 dagen terug)

via de Google Chrome !!

Enfin zo laten.

 

Nog eens bedankt.

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.