Ga naar inhoud

Mijn pc terug optimaal maken


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds een tijdje start mijn pc traag op alsook als ik bv opera opstart duurt dit een tijdje en blijft hij ook even hangen vooraleer ik een pagina kan openen. Aan wat kan dit liggen en kunnen jullie mij helpen mijn pc terug snel te maken? Op adware en malware heb ik al getest en daaraan lag het niet

 

Met vriendelijke groeten

Saile18

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, saile18 zei:

Op adware en malware heb ik al getest en daaraan lag het niet

'k zou toch maar eens een diepgaander onderzoek laten doen door onze malwarehunters (:))

 

Lees even wat hier (<klik!) staat en plaats dan je logjes eens? Vanaf ze er staan verwittigen we onze jagers en die zullen dan wel zeggen wat je moet doen. Goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe eens een speedtest:

Ga naar de website speedtest <-- Klik hierop) en klik in het midden van het scherm op GA.
Wacht tot de scan klaar is en klik op het icoon bij nummer 1.

5cb5b729c2bb8-speedtest.png

In het schermpje wat opent kopieer en plak de link onder Forum zie nummer 2. in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat is verder goed.

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Noteer eerst wat allemaal is ingeschakeld bij het tabblad opstarten.
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

 

 

Hoe draait je pc nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.