Ga naar inhoud

Windows 10 updaten naar versie 1809 ipv 1903


Mr. D

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Microsoft heeft recentelijk de mei-update van Windows 10 (versie 1903) uitgebracht. Hoe kan ik een Windows 10 machine alsnog updaten naar de oktober-update (versie 1809).

In Windows zelf wordt alvast versie 1903 aangeboden.

 

Alvast bedankt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Passer zei:

Die kan je hier nog wel vinden denk ik, maar ook van mij de vraag: waarom niet gewoon de 1903 ?

 

(enne: welkom op PCH !)

Bedankt, hier zat ik ook al op te neuzen, maar vind precies niet direct een downloadlink naar de "initiële" update terug. 

Waarom niet de 1903? Wil voorlopig nog wat de kat uit de boom kijken wat de 1903 betreft, maar wel hier een paar computers gelijk trekken naar 1809. (-:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 1903 draait hier zonder problemen vanaf de eerste dag en het aantal 'problemen' van deze versie is beduidend minder dan die van de vorige :)

Nu ja: jij doet voor jezelf maar wat je best vindt.

 

Misschen kan je met dit progje verder (zelf gebruikte ik het nog niet) - en ze hebben er iig een forum waar jij eventueel je vraag kan stellen. Als ze het ergens weten, zal het wel daar zijn vermoed ik.

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.