Ga naar inhoud

Ik geraak niet meer op het internet.


herman waeyen

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Om plaats vrij te maken heb ik op mijn computer Firefox die niet goed werkte en verschillende andere downloads verwijderd, maar waarschijnlijk één te veel.

Als ik nu via een email in outlook een bericht op het internet wil openen gaat dit niet, en geeft mijn systeem iedere keer de volgende mededeling :

 

Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen ; Neem contact op met de systeembeheerder.

 

Hoe los ik dit op, graag uw advies aub.

In afwachting van uw antwoord,

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Herman Waeyen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox is een browser. Je kunt verschillende browsers op je computer hebben (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera enz.), maar er kan er maar 1 de standaardbrowser zijn. En de standaardbrowser is de browser die zal openen wanneer je op een link in een e-mail klikt.

Op dit moment is bij jou de standaardbrowser niet goed ingesteld.

 

Doe het volgende:

  • Klik op Starten > Standaardprogramma's.
  • Klik op Uw standaardprogramma's instellen.
  • Klik in het linkermenu op de browser die u als standaard wilt instellen.
  • Klik op Dit programma als standaard instellen.
  • Klik op OK.

Start daarna je computer opnieuw op.

Nadat de computer opnieuw is opgestart, open je Outlook. Klik op een link in een e-mail. Wordt die dan wel geopend in je browser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Om plaats vrij te maken heb ik op mijn computer Firefox die niet goed werkte en verschillende andere downloads verwijderd, maar waarschijnlijk één te veel.

Wat bedoel je met Firefox die niet goed werkte ?
Heb je toevallig software gebruikt om op te ruimen ? Moest je een opruimer gebruikt hebben zou het wel eens kunnen dat je teveel opgeruimd hebben en het register beschadigt is .
Met de tip van porrelaar zou het normaal terug moeten werken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De browser Safari moet je niet gebruiken op een Windows computer. Apple is in 2012 gestopt met het bijwerken van Safari voor Windows. Sinds juli 2012 biedt Apple de browser Safari daarom ook niet meer aan voor Windows computers. Deze Safari browser is dus erg verouderd en daarom niet veilig.

-------------------------------------------------------------------------

De werkwijze die ik in mijn vorige bericht beschreef, helpt meestal, maar niet altijd.

Microsoft is op de hoogte van dit probleem en heeft een handleiding beschikbaar gesteld: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/310049/hyperlinks-are-not-working-in-outlook

 

Begin eerst met methode 1 op die website: Een eenvoudige oplossing automatisch installeren

Dus klik daar op de blauwe knop Download.

En kies dan Bestand opslaan

 

5d1b3d58e29c4-download_en_opslaan.png

 

Ga daarna naar de map waar je downloads worden opgeslagen, zoek het bestand MicrosoftEasyFix50388.msi op en dubbelklik erop om het uit te voeren.

Volg de wizard.

 

Als dat gebeurd is, dan start je de computer opnieuw op. Controleer daarna of de links in Outlook geopend worden door Internet Explorer.

Laat ons weten wat het resultaat is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.