Ga naar inhoud

configureren


Borki

Aanbevolen berichten

Probeer of het op deze manier op te lossen valt.

 

Download Microsoft Fix it! door op onderstaande link te klikken:
Microsoft Fix it

Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.

 

Controleer daarna of je nu naar updates kan zoeken en als er updates gevonden worden, laat deze dan installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

14 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Probeer of het op deze manier op te lossen valt.

 

Download Microsoft Fix it! door op onderstaande link te klikken:
Microsoft Fix it

Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.

 

Controleer daarna of je nu naar updates kan zoeken en als er updates gevonden worden, laat deze dan installeren.

Bij het downloaden van Microsoft fix it krijg ik: Gathering information about your computer met daaronder de foutmelding: Unable to download troubleshooters, please check your Internet connection. ik probeerde gisteren mijn Google-account gegevens (login, wachtwoord) te raadplegen, die ik had opgeslagen in mijn documenten, en kreeg dan ook de boodschap dat ik geen Internet connection had, terwijl de rest wel werkte. Ik begrijp er niks van

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Probeer eens of je het bestand van hier kan downloaden.

MicrosoftEasyFix50202.msi

Goeie middag,

ik heb het bestand kunnen downloaden, maar ik vind het niet terug in het configuratiescherm, ik heb een snelkoppeling gemaakt naar mijn bureaublad, maar als ik daarop klik, of ik klik op het bestand in de downloadlijst, kan ik het niet openen, de pc vraagt weer voor te installeren. Wat doe ik fout? Groetjes, Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet dubbelklikken op het bestand om het uit te voeren.

Als je deze waarschuwing krijgt, klik je op uitvoeren.

 

image.png.111c110e0bd04fe78639038a7cecf399.png

 

Zet dan een vinkje bij I Agree en klik op Next.

 

image.png.476777691eff25c8e69df7f5873066dd.png

 

Klik nogmaals op next zonder het vinkje te plaatsen.

Als de fix klaar is, klik je op close.

Herstart de pc en kijk of je nu kan zoeken naar updates en deze kan installeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Je moet dubbelklikken op het bestand om het uit te voeren.

Als je deze waarschuwing krijgt, klik je op uitvoeren.

 

image.png.111c110e0bd04fe78639038a7cecf399.png

 

Zet dan een vinkje bij I Agree en klik op Next.

 

image.png.476777691eff25c8e69df7f5873066dd.png

 

Klik nogmaals op next zonder het vinkje te plaatsen.

Als de fix klaar is, klik je op close.

Herstart de pc en kijk of je nu kan zoeken naar updates en deze kan installeren.

 

Sorry, maar het werkt niet, u heeft nogal last met mij hè. Ik heb geprobeerd een screenshot te maken van de foutmelding dat ik krijg en zal het proberen door te sturen.

screenshot.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet steeds mijn bericht te quoten.

Je moet gewoon klikken in het kader met reageer op dit topic onder mijn bericht.

 

Voer de fix nogmaals uit maar let op bij de volgende stap.

Zet dan een vinkje bij I Agree en klik op Next.

 

image.png.476777691eff25c8e69df7f5873066dd.png

 

Zet nu wel het  vinkje. en klik nogmaals op next.

Als de fix klaar is, klik je op close.

Herstart de pc en kijk of je nu kan zoeken naar updates en deze kan installeren.

aangepast door kweezie wabbit
Tikfout verbeterd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar het wil nog altijd niet lukken, ik krijg weer dezelfde foutmelding als gisteren.

Wanneer ik het bestand Easy Fix heb geïnstalleerd en de pc opnieuw moet opstarten krijg ik 4 a 5 keer een compleet blauw venster met de melding:

CONFIGURATIE WINDOWS VOORBEREIDEN SCHAKEL DE COMPUTER NIET UIT - AFSLUITEN

Dan krijg ik: FOUT BIJ HET CONFIGUREREN WINDOWS UPDATES - WIJZIGINGEN ONGEDAAN MAKEN - SCHAKEL DE COMPUTER NIET UIT - AFSLUITEN.

 

Het kan toch niet te maken hebben dat ik onlangs AVG Internet Security heb geïnstalleerd?

 

Rechts onderin het scherm, waar de datum en de tijd staat, staat ook een vlag met daarin een rood kruis. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Borki zei:

Oké, maar ik had het al op die manier gedaan, het venster dat erna komt (zie bijlage) dat vinkje moet ik toch niet aanvinken ???

Hier moet je dus wel aanvinken en dan op next klikken.

 

20 uren geleden, Borki zei:

Rechts onderin het scherm, waar de datum en de tijd staat, staat ook een vlag met daarin een rood kruis. 

Kan je daar een afbeelding van plaatsen?

 

20 uren geleden, Borki zei:

Het kan toch niet te maken hebben dat ik onlangs AVG Internet Security heb geïnstalleerd?

Misschien toch wel.

Probeer eens om AVG (tijdelijk) uit te schakelen en dan zoeken naar updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.