Ga naar inhoud

configureren


Borki

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik wil u bedanken voor alle moeite dat u heeft gedaan, maar ik heb op mijn pc een heel zwaar filmprogramma staan (Edius), ik heb als hobby filmmontage.

De persoon die toen in die tijd mijn pc heeft gebouwd, heeft gezegd dat ik niet kon overschakelen van Windows 7 naar 8, omdat het niet compatibel was met Edius. Nu weet ik niet hoe dat zit met Windows 10, maar een neefje van mij is een Iter en die komt binnen 14 dagen naar hier. Ik zal aan hem vragen wat hij er van denkt.

Ik weet niet of u in België of in Nederland woont, maar moest u in de buurt van Beveren (tegen Antwerpen) zijn, wil ik u graag een goeie pint betalen.

Nogmaals bedankt.

Vriendelijke groeten

Gert Borkhuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je met die pc niet (veel) online gaat, kan je het risico nemen om de updates niet meer uit te voeren, binnen enkele maanden krijg je voor windows 7 sowieso geen updates meer.

 

Een herstelinstallatie zoals ik aangaf in mijn vorig bericht, heeft normaal geen invloed op de geinstalleerde programma's. Je filmprogramma zou dus normaal moet blijven werken.

Als je het zelf niet aandurft, kan je neefje misschien helpen.

 

We laten het topic nog even open, dan kan je nog feedback geven over het bezoek van je neefje.

Ik wens je in elk geeval veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.