Ga naar inhoud

configureren


Borki

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goeie middag,

ik denk dat ik een speciale computer heb. Ik heb op internet opgezocht hoe ik avg tijdelijk kan uitschakelen, ik moet met de rechtermuisknop op het icoontje klikken in de taakbalk en dan de functie tijdelijk uitschakelen aanvinken, maar bij mij staat die functie er niet bij.

Ik heb nog eens geprobeerd met de probleemoplosser de updates te installeren, ik heb er 2 van de 5 kunnen installeren, maar bij de overige 3 krijg ik weer een foutmelding (zie bijlage).

Groetjes

Borki

foutmelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

We boeken toch al vooruitgang.

Je kan al naar updates zoeken en sommige updates installeren ook.

 

Probeer eerst om de updates opnieuw te installeren.

Het is bij mij ook al gebeurd dat een mislukte update bij een 2de poging wel installeerde zonder dat ik ergens moest tussen komen.

 

Als het na een 2de poging nog niet lukt, doe dan het volgende.

Ga naar windows update en klik aan de linkerkant op Geschiedenis van updates weergeven.

Klik dan met de rechter muisknop op de mislukte update en kies voor details kopieren.

De gegevens worden dan naar het klembord gekopieerd.

Open een nieuw kladblok bestand en plak de gegevens daarin.

Doe dit voor elke mislukte update van de laatste reeks updates.

Je mag ze wel allemaal in hetzelfde kladblok bestand plakken.

Sla dat kladblokbestand op en voeg het toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie middag,

ik krijg die gegevens niet in een klembord, en alleen het eerste detail op een kladblok, daar heb ik een screenshot van gemaakt en ook van de lijst mislukte updates, kunt u hier iets mee (zie bijlage) ??

Borki

lijst mislukte updates.png

Naamloos.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan ik weinig mee.

Ik ga proberen het nog eens stap voor stap uit te leggen.

 

Open eerst een nieuw kladblok bestand.

Ga naar windows update en klik aan de linkerkant op Geschiedenis van updates weergeven.

Klik dan met de rechter muisknop op de mislukte update en kies voor details kopieren.

De gegevens worden nu naar het klembord gekopieerd. 

Ga dan naar het kladblokbestand en hou de control toets ingedrukt trerwijl je de v toets indrukt.

Nu worden de gegevens in het kladblok bestand geplakt.

Druk 2 maal op Enter om een lege lijn te krijgen.

Ga dan terug naar de windows updates.

Klik met rechts op de 2de mislukte update en kies voor details kopieren.

De gegevens worden nu naar het klembord gekopieerd. 

Ga dan naar het kladblokbestand en hou de control toets ingedrukt trerwijl je de v toets indrukt.

Nu worden de gegevens in het kladblok bestand geplakt.

Druk 2 maal op Enter om een lege lijn te krijgen.

Ga dan terug naar de windows updates.

Herhaal deze procedure voor de volgende mislukte update tot je de 8 bovenste updates hebt gehad.

Sla dan het kladblokbestand op onder de naam mislukte updates en voeg het toe aan een volgend bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké , dat is gelukt, maar volgens de lijst waren het meer dan 8 mislukte updates.

Wanneer ik heel die lijst wil opslaan krijg ik een foutmelding met de tekst:

 

In dit bestand staan tekens in Unicode-indeling die verloren gaan als u dit bestand als een ANSI-tekstdocument opslaat. Klik nu op annuleren als u de Unicode-informatie wilt behouden en selecteer vervolgens een van de Unicode-opties in de onderstaande vervolgkeuzelijst. Wilt u doorgaan?

U ziet nogal af met mij hè!

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb de lijst af geprint, omdat ik het niet kon opslaan, maar  het zijn wel 9 pagina's, maar ik zal ook doorsturen wat op het kladblok staat, kijk maar of u er iets mee kan doen.

In ieder geval ontzettend bedankt voor de moeite

 

Naamloos.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Borki zei:

U ziet nogal af met mij hè!

We hebben al erger meegemaakt :)

 

De afbeelding is dezelfde als de vorige en daar kunnen we dus niets mee doen.

Het klopt dat er meer dan 8 mislukte updates in de lijst staan maar dat is omdat deze 8 updates al meerdere keren mislukt zijn.

 

Je hebt zelf ook een boel werk want je zal het allemaal moeten opnieuw doen en als je het bestand opslaat, klik je bij de foutmelding

20 uren geleden, Borki zei:

In dit bestand staan tekens in Unicode-indeling die verloren gaan als u dit bestand als een ANSI-tekstdocument opslaat. Klik nu op annuleren als u de Unicode-informatie wilt behouden en selecteer vervolgens een van de Unicode-opties in de onderstaande vervolgkeuzelijst. Wilt u doorgaan?

klik je op OK.

Het bestand wordt dan wel opgeslagen en je kan het daarna als bijlage toevoegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goei middag,

heeft u mijn bericht gisteren niet gekregen, met al de mislukte updates? Ik had gezegd dat ik ze niet kon opslaan omdat het Unicode-document was, maar ik heb het toch kunnen opslaan, omdat ik de code heb kunnen veranderen. Ik zal het nog eens doorsturen.

Vriendelijke groeten

Gert

Naamloos.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.