Ga naar inhoud

Medion laptop opstart probleem


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 uren geleden, mercury2001 zei:

zeker nog een 8 mails heen en weer

Daar was ik zeker van dat hiermee je probleem niet kon opgelost worden.

 

4 uren geleden, mercury2001 zei:

ik heb dan een voucher gekregen om de laptop op te sturen

Nu gaat het in orde komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, zopas nieuws gekregen van het SERVICE (?????), mijn laptop zou gebroken, gebarsten of gevallen zijn, ik citeer :"De behuizing van uw product vertoont schade (scheuren, breuken,afgebroken delen) die duiden op
onoordeelkundig gebruik en uw productkan derhalve niet onder garantie worden gerepareerd."  Dit was zeker niet het geval! Vermoedelijk is er iets gebeurd in het transport of bij de hersteldienst of zijn ze met een verkeerde laptop bezig!  No-reply mail, betalende teledoon, foto's krijg ik niet, wel de rekening al dan niet herstellen,  zie pfd in bijlage, mvg, Alain

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vervelende zaak. Hebt u de laptop in de originele verpakking geretourneerd?

U zal echter begrijpen dat wij in deze geen stelling kunnen innemen omdat we niet kunnen weten hoe de vastgestelde schade tot stand is gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, mercury2001 zei:

enkel via een betaalnummer kan ik nog vragen stellen betreffende de toestand van de laptop,

Dat zou dan in tegenstelling zijn met wat Medion via hun website aangeeft. Binnen garantie > lokaal tarief. Met mijn Telenet abbo zou dat niets extra kosten!

image.thumb.png.e8e85a059b0a3cd8a0070ba3c02f1594.png

Ter uwer controle: https://www.medion.com/be/nl/service/contact/

Klik op die pagina op Hotline.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het weekend zal ik het 02 nummer zelf eens testen. Om die test te kunnen doen heb ik echter het MSN nummer van je laptop nodig. Bezorg me dat daarom eens.

image.png.ed3ef33b4bdb1ccea5ccb5d44ff9f684.png

 

 

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.