Ga naar inhoud

Waarschuwing gmail


james48

Aanbevolen berichten

Hartelijk Bedankt Porrelaar,

 

Gmail-Settings,  IMAP Inschakelen is bij mij ook geactiveerd.

 

MS Office, bij mij staat ook: Product geactiveerd Microsoft Professional Plus. (ik heb in mei-2019 MS Office 2019 aangeschaft) 

 

Ik krijg zowel bij Gmail en Outlook 2019 e-mails binnen.

 

Als de computer langer aan staat krijg nog inderdaad die error melding binnen.

 

Ik begrijp dat ik verder niet opnieuw een Gmail account in Office Outlook hoef te maken.

 

Groet, James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag James,

Ik heb mijn uiterste best voor je gedaan, maar ik kan je probleem helaas niet oplossen. Ik moet mijn nederlaag erkennen... Ik dacht dat ik het een en ander afwist van deze materie, maar blijkbaar toch niet voldoende.

Het blijft voor mij een raadsel waardoor die Error-melding veroorzaakt wordt.

Tot nu toe verdwijnt die melding gewoon wanneer je op OK klikt of op het kruisje in de rechter bovenhoek van dat venstertje? In godsnaam dan maar zo laten.

 

Positieve punten:

  • Je kunt bij je e-mail: je post van Gmail lees je via de browser en je post van Ziggo kun je lezen via Outlook 2019.
  • Microsoft Office is geactiveerd.

 

Ik kan er niet de vinger op leggen waarom je je Gmail account niet op kunt nemen in Outlook 2019. En ik weet niet wat je nu nog zou kunnen proberen om dat toch te laten lukken. Ja, eventueel bij een nieuwe poging wél klikken op de link 'U moet mogelijk uw e-mailinstellingen wijzigen' die verschijnt onder 'Er is iets misgegaan'. Misschien krijg je dan duidelijkheid over de oorzaak waarom het niet lukt.

Maar ja, daar moet je maar net zin in hebben om het nog eens te proberen.

Het is in ieder geval niet noodzakelijk om je Gmail account op te nemen in Outlook 2019.

-----------------------------------------

Ha, je vermeldt nu dat je Office 2019 gebruikt (aangeschaft in mei 2019). In je vorige topic (van februari 2019) over ditzelfde probleem was het nog Office 2016. Vandaar dat ik dacht dat je versie 2016 nog steeds gebruikte. Maakt verder niets uit voor de instructies, hoor. Die zouden hetzelfde zijn gebleven.

Er zit weinig verschil tussen Office 2016 en Office 2019. En het is ook niet zo dat je Office 2019 langer kunt blijven gebruiken dan Office 2016. Voor beide versies zal de ondersteuning door Microsoft eindigen op 14 oktober 2025. Je kunt in ieder geval nog 6 jaar vooruit met dit pakket.

Bron: https://support.microsoft.com/nl-nl/lifecycle/search/914

 

Mijn hulp aan jou in dit topic eindigt hiermee, omdat ik niet zou weten wat je verder nog zou kunnen doen.

Misschien dat je nog reacties krijgt van andere helpers, die toch een manier weten om jou van die Error-venstertjes af te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.