Ga naar inhoud

Zip probleem


Yoke

Aanbevolen berichten

Bestand gedownload en opgeslagen.

Met windows verkenner krijg je inderdaad een foutmelding en kan je het bestand niet openen.

Met een extern programma lukt het mij wel om het zip-bestand te openen maar niet om uit te pakken. (zie bijlage)

 

Ik stel voor dat je contact neemt met de verkoper of site en dat je het probleem uitlegt.

Je kan bijgevoegd bestand (foutmelding.txt) gebruiken als bewijs dat je de bestanden niet kan uitpakken.

 

Foutmelding.txt

 

De oorzaak zit in het aanmaken van de zip-bestanden, daar kan jij  niets aan doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Winrar lukt het wel zonder foutmelding.

 

Ik maak zelf een map aan om het bestand op een gewenste locatie op te slaan. en klik op Ok om het gedownloade bestand uit te pakken en op te slaan in de gewenste map.

 

2019-09-29_09h15_40.png.d729e9dcc62d7d6a43c21264925d7ac8.png

 

Map is aangemaakt.

 

2019-09-29_09h16_20.png.b75140f08e1f800be0ac1d9a41f38731.png

 

 

De aanwezige bestanden:

 

 

2019-09-29_09h16_28.png.ff28f8b67167afe438c6405fbe260ce1.png

 

Ik heb het aanwezige PDF bestand geopend met mijn PDF lezer:

 

2019-09-29_09h16_54.thumb.png.eeede0c12f31deaf16bf5076ebc0e023.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met winrar lukte me het ook niet, maar iemand anders heeft ze al uitgepakt voor me..

Toch is er iets mis met mn computertje denk ik... als ik bv op fb zit en een afbeelding wil doorsturen, verdwijnt ineens mn bestandenmap ; zit ik weer op fb, en zijn even al mn icoontjes weg vanonder... Ze staan er wel snel terug, daar niet van, maar dit had ik vroeger niet... Ook is die de laatste tijd wat langzaam... Kan het daar mee te maken hebben ..???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om zip files openen moet je eerst een geschikt standaard programma instellen !
Ik heb de zip file moeiteloos kunnen openen maar ik zie dat de uitgepakte files zelf moeten geopend worden met Visual Basic
 

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Toch is er iets mis met mn computertje denk ik... als ik bv op fb zit en een afbeelding wil doorsturen, verdwijnt ineens mn bestandenmap ;

Ik denk eerder dat je FB account niet op de juiste wijze beveiligd is ! Surf je ook mobiel op FB en bij afmelden , gebruik je dan overal afmelden ?
Lees meer
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.