Ga naar inhoud

Windows photo gallery


Dummy

Aanbevolen berichten

Met het programma Windows Photo Gallery kun je foto's bekijken en bewerken. De foto's zitten echter niet in het programma Photo Gallery zelf, maar in de map waarin jij ze zelf hebt opgeslagen. Dat is meestal de map Afbeeldingen op je computer.

Je maakt dus volgens mij een denkfout. Deze denkfout zie ik vaker. Andere mensen gebruiken het programma Picasa om hun foto's te bekijken en te bewerken. Maar ook bij Picasa zitten de foto's niet daadwerkelijk in het programma Picasa.

Picasa en Photo Gallery kunnen de foto's die in de map Afbeeldingen zitten, laten zien, en daardoor kun je die foto's bekijken en bewerken in die programma's.

Het heeft dus geen enkele zin om de map van het programma Photo Gallery te kopiëren en naar een andere pc of een andere harde schijf te verplaatsen. Daarmee kopieer je de foto's niet. Die zitten in de map Afbeeldingen, of in een andere map waar je die foto's in hebt opgeslagen.

 

Jij laat nu een afbeeldingen zien van de inhoud van het programma Photo Gallery. In die map zitten dus geen foto's. Wel een hoop .dll bestanden. Dat zijn bestanden die nodig zijn om het programma Photo Gallery te laten werken.

 

Dit is je vorige topic:

Daarin staat dat jij je harde schijf vervangen hebt door een SSD. Heb je daarna een nieuwe installatie uitgevoerd op die SSD, of heb je een systeemkopie teruggezet op die SSD?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porrelaar,

Ik heb inderdaad een denkfout gemaakt .Heb een nieuwe installatie uitgevoerd op SSD, maar ook een systeemkopie gemaakt.

Ik heb mijn oude harde schijf ( Zolang deze nog werkt.) met usb kabel verbonden met mijn pc en de map Afbeeldingen opgezocht en deze gekopieerd naar het bureaublad van mijn nieuwe harde schijf. Nu kan ik verder met mijn afbeeldingen.

Bedankt voor de hulp.

Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.