Ga naar inhoud

browsers lopen vast en traag opstarten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

10 uren geleden, fonzie53 zei:

ik denk niet dat het de virus scanner is heb het al jaren...goed zal het proberen en de hardware leek bij de test die je liet doen of eerder ok denk ik

Een virusscanner kan wel eens corrupt raken  waardoor er iets niet goed eer draait.

Je kan testen om hem eens uit te schakelen en dan kijken of de klachten weg zijn.

 

Zo nee leg anders hier je probleem eens voor: https://www.pc-helpforum.be/forum/153-windows-10/

Plaats een link naar hier dan wel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, fonzie53 zei:

scanner er af gehaald en eergisteren en gisteren heeft de virus scanner gedraaid en wel meer dan 12 uur...daarna een zhpcleaner gedraaid daar bij het typen het systeem bleef hangen als ej wat in typt etc. zie bij lage en ik heb repair inmiddels gedaan

 

Waarom heb je ZHPCleaner gedaan, dat had ik t0och niet aangegeven.

 

Ik schreef of het probleem ligt aan de virusscanner of aan je hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, abbs zei:

Waarom heb je ZHPCleaner gedaan, dat had ik t0och niet aangegeven.

 

Ik schreef of het probleem ligt aan de virusscanner of aan je hardware.

Ik beschreef waarom ik de ZHPCleaner gedaan heb en misschien niet goed begrepen waarvoor de link is...want bij het klikken dan kom ik op verschillende dingen zoals opnieuw windows 10  erop doen...en net wat Kweeziewabbit zei na de checks moet ik iemand dat laten nakijken van volle schijven en zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

fonzie53

  • Vaste Bezoeker
  •  
  •  Topicstarter
  • Lid
  •  0
  • 229 berichten
  Op 13/11/2019 om 13:14, droske zei:

@fonzie53

 

Ik heb van je vorige topic slechts de eerst postings gelezen. Als je komt te vertellen dat een ESET onlinescan 30 uur heeft geduurd dan heb je een bijzonder grote systeemschijf ofwel is je systeem extreem traag.

Heb je al eens een recent Speccy snapschot geplaatst?

Een crash van je pc, usb-stick of externe harde schijf komt bijna altijd onaangekondigd. In één seconde ben je alles kwijt ... tenzij je vooruitziend bent geweest en mits een juiste aanpak voor de nodige back-ups hebt gezorgd. Lees bv HIER hoe je dat doet.

Een back-up is echter waardeloos als je niet weet waar die is opgeslagen en hoe je die kunt terugzetten.

Ben je tevreden over de hulp via PC Helpforum, dan kan je ons (vrijblijvend) steunen. HIER kan je lezen hoe je dat kan !

 

Dit laatste gedaan gisteren en toen bij de download kreeg ik de 1e plakkinpsel en vanochtend toen ik de pc aan deed de 2e plakknipsel

 

De backup is wel gemaakt op de hardeschijf

Knipsel.PNG1.PNG

Knipsel.PNG

 

droske

  • Moderator
  •  
  • droske
  • Moderator
  • team_staff.png
  •  518
  • 6.028 berichten

Je bent in de val getrapt door enerzijds gebruik te maken van iObit beveiliging en anderzijds Driverbooster te installeren.

 


 

Een crash van je pc, usb-stick of externe harde schijf komt bijna altijd onaangekondigd. In één seconde ben je alles kwijt ... tenzij je vooruitziend bent geweest en mits een juiste aanpak voor de nodige back-ups hebt gezorgd. Lees bv HIER hoe je dat doet.

Een back-up is echter waardeloos als je niet weet waar die is opgeslagen en hoe je die kunt terugzetten.

Ben je tevreden over de hulp via PC Helpforum, dan kan je ons (vrijblijvend) steunen. HIER kan je lezen hoe je dat kan !

Hallo,

 

ik plak even een aantal reacties uit de andere topic...Ik deed wat m gevraagd werd goed kan wel eens anders lopen merk je dan, maar een reactie van Droske van wat verder blijft uit...mijn vraag is moet ik een Eset online doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.