Ga naar inhoud

Geen verbinding met beeldscherm door probleem met cd-dvd writer?


supernikje

Aanbevolen berichten

Haal de DVD speler de stroomkabel uit want een pc kan werken zonder dvd speler.

Start dan de pc op en test het.

Is er nog altijd een probleem dan haal je videokaart eruit.

Test dan of alles werkt. (Niet alleen starten maar ook een paar dagen mee werken.

Als alles goed werkt dan is de videokaart of pci(-e) poort van de videokaart dat niet goed werkt.

Werkt het dan toch niet goed dan werkt de moederbord of geheugen niet goed meer.

In dat geval kan je beter geen geld meer in stoppen.

 

Nota: pc kan ook werken zonder videokaart, dvd-speler, harddisk want je kan ook starten met usb-stick

Ook harddisk kan niet goed werken.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, stegisoft zei:

Haal de DVD speler de stroomkabel uit want een pc kan werken zonder dvd speler.

Start dan de pc op en test het.

Is er nog altijd een probleem dan haal je videokaart eruit.

Test dan of alles werkt. (Niet alleen starten maar ook een paar dagen mee werken.

Als alles goed werkt dan is de videokaart of pci(-e) poort van de videokaart dat niet goed werkt.

Werkt het dan toch niet goed dan werkt de moederbord of geheugen niet goed meer.

In dat geval kan je beter geen geld meer in stoppen.

 

Nota: pc kan ook werken zonder videokaart, dvd-speler, harddisk want je kan ook starten met usb-stick

Ook harddisk kan niet goed werken.

 

 

 

 

 

Videokaart is er eergisteren uitgehaald (zie mijn vorig berichtje ;) ). Het is nu afwachten of hij blijft opstarten/of het toeval was dat hij nadien opstartte. Voordat we ze er uit haalden startte hij 3 dagen na mekaar probleemloos op. Voordat we de kaart er uit haalden opnieuw niet meer.

 

De voeding van de cd speler was al los gekoppeld. Zo (dacht ik want was blijkbaar toeval toen) had ik het de vorige keer opgelost. Toen had hij ook een niet-willen-opstarten periode.

 

Bij de videokaart had ik me van het begin wel al vragen gesteld of er geen mankementje aan was (zie vorig berichtje)

 

Maar dus eerst weer afwachten of het toeval is of niet.

Bedankt voor mee te denken :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.