Ga naar inhoud

sms groep maken


aussie

Aanbevolen berichten

Onlangs maakte ik een WhatsApp groep om regelmatig zaken door te sturen op het werk, onder collega's. Blijkbaar hebben 11 collega's  geen WhatsApp op hun gsm.
Dus wil ik aanvullend een kleine groep maken in sms (dan zuiver tekst zonder opmaak). Na wat opzoekingen lukt het me niet een groep te maken onder sms, kan dit eigenlijk wel?
Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, aussie zei:

Na wat opzoekingen lukt het me niet een groep te maken onder sms, kan dit eigenlijk wel?

Als je niet verteld hoe jouw zoektocht was, wordt dat lastig.

Ja, het is wel mogelijk, even google-en geeft als resultaat dit.

 

Quote

Blijkbaar hebben 11 collega's  geen WhatsApp op hun gsm.

Wat is het probleem om WhatsApp te installeren?

WhatsApp is free, SMS is niet free.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoektocht zie Bing/Google. Kwam ook op betaal diensten terecht. Dacht vroeger dat je dit op elke smartphone onder sms kon,  niet dus. WhatsApp groep is geen probleem (eerdere topics) Zal dit dan manueel doen (11 nummers).
Bedankt voor de snelle reacties...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, aussie zei:


Dus wil ik aanvullend een kleine groep maken in sms (dan zuiver tekst zonder opmaak). Na wat opzoekingen lukt het me niet een groep te maken onder sms, kan dit eigenlijk wel?
Alvast bedankt.

 

19 minuten geleden, aussie zei:

Dacht vroeger dat je dit op elke smartphone onder sms kon,  niet dus. 

 

Euhhhhh...Wel dus. Waarom zou je geen sms groep kunnen aanmaken op een smartphone? Via de functie groepsgesprek starten. Of bedoel je nog iets anders?

 

Screenshot_20191122-191438.thumb.png.603a8a07733e65f4f1d832f2628bfafd.png

 

Screenshot_20191122-191523.thumb.png.64589ff949efde901f52f48335f5c51e.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.