Ga naar inhoud

meldtonen bijvoegen


Aanbevolen berichten

Beste,

hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mij.

Hen onlangs een samsung A40 gekocht. Ik heb graag een eigen beltoon maar ook een eigen meldtoon op mijn toestel. Maar het invoegen van een andere beltoon is gelukt. Heb een aantal liedjes kunnen insteken via PC verbinding en ik kan dus een beltoon die ik wil krijgen. Maar een meldtoon voor bv. een sms die binnenkomt kan ik niet kiezen uit de lijst van beltonen.

Bij mijn vroeger toestel lukte; een huawei p9 lite, dit perfect. Een meldtoon kiezen kon ik uit de lijst beltonen of zo.

Heb reeds een programma "kies" gedownload op pc, maar krijg de melding dat mijn telefoon niet compatibel is. Heb ook geprobeerd met side sync, maar hier ook geen oplossing.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Dank bij voorbaat,

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

aansluiting is geen probleem, ik vind echter geen werkbaar programma of tool waarmee ik andere meldtonen in de lijst beltonen van de gsm kan steken. Met de aangegeven programma's gaat het niet

Een screenshot maken van wat? Voor het programma "kies" is er de melding dat de gsm hierop niet werkt.

aangepast door Baert Patric
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Baert Patric zei:

Sorry voor het laat antwoorden. Dit bericht zat in mijn spam, weet niet hoe dit komt. Heb de app eens geïnstalleerd en zal even proberen. Is het zeker dat ook meldingstonen kunnen gemaakt worden zoals voor berichten?

Stegisoft, bedankt. Ik heb een meldtoon kunnen veranderen met een toon uit mijn ringtonen die op de telefoon reeds aangevuld werden. Met die app raak ik direct in die lijst en kan ik de gewilde meldtoon kiezen.

Kan ik bij jouw ook terecht met een vraag over bluetooth?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt reeds vooraf.

Mijn gsm samsung a40 geeft aan verbinding te hebben met mijn laptop. Hij is ook verbonden met mijn oudere gsm huawei p9 lite. Van mijn huawei zend ik probleemloos een foto naar mijn samsung. Maar een foto sturen naar mijn laptop geeft steeds de melding "fout. Ik kan dus niets ontvangen op de laptop, maat geeft wel aan verbonden te zijn. Wat is hier fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.