Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Baert Patric

meldtonen bijvoegen

Aanbevolen berichten

Beste,

hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mij.

Hen onlangs een samsung A40 gekocht. Ik heb graag een eigen beltoon maar ook een eigen meldtoon op mijn toestel. Maar het invoegen van een andere beltoon is gelukt. Heb een aantal liedjes kunnen insteken via PC verbinding en ik kan dus een beltoon die ik wil krijgen. Maar een meldtoon voor bv. een sms die binnenkomt kan ik niet kiezen uit de lijst van beltonen.

Bij mijn vroeger toestel lukte; een huawei p9 lite, dit perfect. Een meldtoon kiezen kon ik uit de lijst beltonen of zo.

Heb reeds een programma "kies" gedownload op pc, maar krijg de melding dat mijn telefoon niet compatibel is. Heb ook geprobeerd met side sync, maar hier ook geen oplossing.

Hoe kan ik dit oplossen?

Dank bij voorbaat,

Patric

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dag Patrick, 

Ik help je hier graag mee! Zou je enkele screenshits kunnen sturen van hoe je dit juist probeert in orde te brengen? Dan kijk ik met je mee. :)

Groetjes, 

Jonas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

aansluiting is geen probleem, ik vind echter geen werkbaar programma of tool waarmee ik andere meldtonen in de lijst beltonen van de gsm kan steken. Met de aangegeven programma's gaat het niet

Een screenshot maken van wat? Voor het programma "kies" is er de melding dat de gsm hierop niet werkt.

aangepast door Baert Patric

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

Sorry voor het laat antwoorden. Dit bericht zat in mijn spam, weet niet hoe dit komt. Heb de app eens geïnstalleerd en zal even proberen. Is het zeker dat ook meldingstonen kunnen gemaakt worden zoals voor berichten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1
    3 uren geleden, Baert Patric zei:

Sorry voor het laat antwoorden. Dit bericht zat in mijn spam, weet niet hoe dit komt. Heb de app eens geïnstalleerd en zal even proberen. Is het zeker dat ook meldingstonen kunnen gemaakt worden zoals voor berichten?

Stegisoft, bedankt. Ik heb een meldtoon kunnen veranderen met een toon uit mijn ringtonen die op de telefoon reeds aangevuld werden. Met die app raak ik direct in die lijst en kan ik de gewilde meldtoon kiezen.

Kan ik bij jouw ook terecht met een vraag over bluetooth?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

Bedankt reeds vooraf.

Mijn gsm samsung a40 geeft aan verbinding te hebben met mijn laptop. Hij is ook verbonden met mijn oudere gsm huawei p9 lite. Van mijn huawei zend ik probleemloos een foto naar mijn samsung. Maar een foto sturen naar mijn laptop geeft steeds de melding "fout. Ik kan dus niets ontvangen op de laptop, maat geeft wel aan verbonden te zijn. Wat is hier fout?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...