Ga naar inhoud

Krijg telkens berichten dat mijn mail terugkomt


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Doe ter controle nog het volgende:

 

1. Een scan met malwarebytes die heb je op je pc staan en plaats de uitslag.

 

 

2.
5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur terug, abbs zei:

Hallo,

 

Doe ter controle nog het volgende:

 

1. Een scan met malwarebytes die heb je op je pc staan en plaats de uitslag.

 

 

2.
5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

 

Addition.txt FRST.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al uw inkomende email wordt naar dat adres doorgestuurd, als je de terugkomende foutmelding leest zit deze mailbox vol, hierdoor kunnen er geen mails meer ontvangen worden.

 

Persoonlijk is het vrij duidelijk dat er ergens doorsturen en kopie bewaren is ingeschakeld, of er mailregels zijn ingesteld.

 

Uit eigen ervaring bij klanten heb ik zoiets al gezien, hun mailbox was gehackt, het beste is om meteen uw wachtwoord te wijzigen.

 

In welke applicatie bekijkt u uw mail?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Bython zei:

Al uw inkomende email wordt naar dat adres doorgestuurd, als je de terugkomende foutmelding leest zit deze mailbox vol, hierdoor kunnen er geen mails meer ontvangen worden.

 

Persoonlijk is het vrij duidelijk dat er ergens doorsturen en kopie bewaren is ingeschakeld, of er mailregels zijn ingesteld.

 

Uit eigen ervaring bij klanten heb ik zoiets al gezien, hun mailbox was gehackt, het beste is om meteen uw wachtwoord te wijzigen.

 

In welke applicatie bekijkt u uw mail?

Ik werk met Mozilla Thunderbird .ik heb ook een gmail account, maar daar wek ik niet meer mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Mozilla Thunderbird Klik op de menuknop van de toepassing New Fx Menu en klik daarna op Berichtenfilters.

 

Ziet u hier filters instaan?

 

Het zou ook kunnen dat deze in de kpn webmail ingesteld staan, ik ben zelf niet op de hoogte hoe dat werkt. Maar als u via KPN website naar de webmail gaat, kunt u dan bij de instellingen eens controleren of er nergens doorsturen, of mail regels zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als u ingelogd bent op de webmail kunt u best uw wachtwoord veranderen.

 

Ik zie net uw tweede reactie, het is duidelijk kwaad opzet als u dit niet zelf hebt ingesteld.

 

Goed dat we dit al gevonden hebben.

 

@abbs kan u best verder helpen met de logs, om te zien of de pc geen virus heeft.

aangepast door Bython
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Bython zei:

 

Als u ingelogd bent op de webmail kunt u best uw wachtwoord veranderen.

 

Ik zie net uw tweede reactie, het is duidelijk kwaad opzet als u dit niet zelf hebt ingesteld.

 

Goed dat we dit al gevonden hebben.

 

@abbs kan u best verder helpen met de logs, om te zien of de pc geen virus heeft.

Dit heb ik ook nagekeken. {zie bijlage}

In ieder geval bedankt voor de hulp.  goed hoor. 

Gerard 21-12-2019-21-23-08.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb 2 berichten verborgen omdat: E-mail adres staat in beeld

Dit is vragen om problemen.

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download de junkware_removal_tool.pngJunkware Removal Tool naar het bureaublad.

Junkware Removal Tool uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Klik met de rechtermuisknop op JRT.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Druk bij het commandprompt venster op een willekeurig toets om door te gaan, vervolgens zal er een back-up van het register gemaakt worden.
  • De tool zal vervolgens het systeem scannen.
  • De scan kan afhankelijk van je systeemspecificaties soms vrij lang duren, wacht geduldig af.
  • Als de scan gereed is zal er een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch worden geopend.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bestand.   Hieronder.

 

Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64 
Ran by Installatie (Administrator) on zo 22-12-2019 at 12:05:38,34
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


File System: 0 


Registry: 0 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on zo 22-12-2019 at 12:07:38,18
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.