Ga naar inhoud

Krijg telkens berichten dat mijn mail terugkomt


Gast

Aanbevolen berichten

Ik krijg telkens berichten in mijn mail @kpnmail.nl  dat de mail die ze aan mij zenden

weer terug komt.  onder een heel ander Email adres ghelsing5@gmail.com , (Dit is helemaal geen emailadres van mij)

terwijl ik de mail normaal binnen krijg.

Zie onderstaande.

 

 

Helemaal vreemd, als ik jouw kpnmail.nl adres intoets,

komt het terug als niet te bezorgen bij jouw Gmailadres.

Het gaat mijn pet te boven.

Groetjes, Gerrie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan het zijn dat uw website mail adres doorstuurt naar gmal.com?

Misschien is er een andere oorzaak dan wat ik denk:

Doe onderstaande

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Farbar Recovery Scan Tool Link


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men vermeld dat je niet de juiste mailadres verstuurd.

De laatste betekend dat men uw verwittigd dat uw mail niet kan geleverd worden.

Beter gezegd: mailadres bestaat niet.

Dus controleer of je wel de juiste mailadres ingeeft.

Anders de mail prive bericht geven zodat ik kan controleren of het wel de juiste is.

 

Ik zal iemand anders vragen om naar uw log te kijken want dat mag ik niet doen.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Stap 1.

Ik zie het volgende:  Windows Firewall is uitgeschakeld.

Zet die aan: https://www.pc-tips.info/tips/windows-10-firewall-uitschakelen/

 

 

Stap 2.

Je gebruikt een oude Java.

Weg gaan naar 5a07033868db6-shell32_271.ico_16x16.pngProgramma's en onderdelen:

  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek het volgende programma, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Java 8 Update 181 (64-bit)
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

 

 

Stap 3.

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

 

Stap 4.

Download de 5925391bc2e6f-EmsisoftEmergencyKit_100.iEmsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.

  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent, wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u op "Malware scan" wanneer u de melding "om PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • BELANGRIJK: Wanneer de scan gereed is verwijder niks en plaats ook niks in "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" sla dit bestand op b.v. je bureaublad en sluit EmsisoftEmergencyKit.
  • Plaats nu het gemaakte logje als als bijlage in je volgende antwoord.
    (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam scan_***x.txt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.