Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

lowie12

beller in wacht zetten

Aanbevolen berichten

Beste vrienden ,

Ik werk met een A40 samsung en de provider is orange

Ik heb al overal gezocht maar krijg het niet gevonden om een beller in wacht te zetten ik heb geprobeerd als mijn broer mij belde en zijn dochter belde naar mij maar ik krijg dat niet in wacht gezet ik drukte op wacht zetten en dat werd geweigerd ligt dat soms ergens aan de instellingen of moet dat toegepast worden via orange 

Ik dank bij voor baat,

Lowie12

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    3

Hartelijk bedankt Stegisoft voor de informatie dit was een goede tip en heeft mijn probleem opgelost,

Bij deze wil ik ook gebruik maken om je een voorspoedig en gelukkig nieuwjaar te wensen in goede gezondheid,

Mvg.Lowie12

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...