Ga naar inhoud

Recover usb stick


denlowie

Aanbevolen berichten

Bij werken met VERKENNER en USB stick is de stick niet meer te vinden, krijg steeds melding formatteren, wat ik zeker niet gedaan heb .

 

Ik denk dat er iets is met de MBR en als dit daar mee te maken heeft hoe kan ik dit dan oplossen ??

 

Een recover programmaatje kost ook al snel 60€ en ik ben een arme gepensioneerde, als ik dit zelf kan doen met jullie hulp zou ik dit zeer waarderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de stick wat anderen werken normaal, en ook deze namiddag geprobeerd bij mijn vriendin.

 

Ik heb dit ooit een 4 tal jaren ook eens tegen gekomen mee verkenner, ik wou vanaf de stick schuiven naar de harde schijf, en alles was weg.

Ik heb dit met een recover programmaatje gebrobeerd en daar zie je de files staan maar er moet 60€ betaald worden om ze te kunnen afnemen van de stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit heb ik gezien  maar niet volledig uitgevoerd daar ik daar mee niet de gegevens terug krijg.

 

Ik heb een paar uren gezocht en heb alles terug via DISK DRILL

 

dit heb ik op de HD kunnen zetten onder de map herstel, en ik kan alle filles openen, maar moet het terug wag saven onder de oorspronkelijke naam, daar in het herstel de namen niet staan maar wel bv file 000001

 

Toch bedankt om te zoeken, en vanaf nu nooit meer kopiëren of naar andere schijf via verkenner .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.