Ga naar inhoud

Recover usb stick


denlowie

Aanbevolen berichten

Mooi dat je alles terug hebt, maar volgens mij stond alles nog gewoon op je stick (maar kreeg je het gewoon niet te zien) - nu ja, zeker weten zullen we 't dus niet.

2 uren geleden, denlowie zei:

vanaf nu nooit meer kopiëren of naar andere schijf via verkenner

'k denk dat dàt niet echt de oorzaak was... (had je niks anders met je stick uitgehaald?- nu ja....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ik gebruik die zeer weinig, enkel als verbinding als ik iets Copier bij vriendin naar mijn huis.

 

Alles stond er op, en  ik doe enkel de handeling, zet de cursor op de fil die ik naar mijn pc wil brengen, en sleep naar de linker kant naar een bestaande map, en alles ben ik kwijt, heb net het zelfde mee gemaakt paar jaar terug.

 

Bijna altijd doe ik copy en ik plak ik het in de goede map.

 

Ik was eigen lijk maar een zeer belangrijk document kwijt, de rest staat op mijn pc die ik elke week bakup maak.

 

En die belangrijk document had ik onmiddellijk als ik zocht, nam eerst aller laatste pdf file .

 

maar toch bedankt ga die schijf ook niet formatteren, die usb sticks kosten nu ook niks meer, deze die kapot is had ik zelf gekregen bij een uurwerk.

Mijn backup staan altijd op een externe ssd schijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knippen en plakken of kopiëren aan de hand van "slepen" raad ik niet echt aan. Het gaat regelmatig mis. En als je meteen merkt dat het misgegaan is dan kun je het nog herstellen met de toetscombinatie Ctrl+V

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.