Ga naar inhoud

Waar slaat Firefox links van tabbladen op


Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Als men een hoeveelheid tabbladen heeft openstaan in Firefox, laten we bijvoorbeeld een 30 tal zeggen, en men sluit Firefox af, dan slaat hij deze tabbladen ergens op. Ik zou nu graag deze tabbladen in een kladblokje of zo exporteren, weet iemand of dit mogelijk is?

 

Alvast hartelijk bedankt

 

Greetings

 

STYLUS3530

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier:  het bestand sessionstore.jsonlz4 bewaart de huidige geopende tabbladen en vensters ( nuttige link )

Dat bestand vind je in je profiel.  (hoe vind ik mijn profiel)

 

Maar ik begrijp dat dit niet het antwoord is op jouw vraag. Of het mogelijk is, weet ik niet (mogelijk vind je het ergens op die site, want die is goed uitgebreid)

en mogelijk kan je het hiermee omzeilen:  Stuur Tab van Firefox desktop naar andere apparaten

(omzeilen of het op een andere manier doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist Firefox geopend en tot nu toe alleen wat topics op dit forum (PCH) geopend.

Hoe sla ik de openstaande tabbladen op in een kladblokbestand? Ik zou dat doen voordat ik Firefox afsluit, al kan het ook de volgende dag nog.

 

Dat zou ik zo kunnen doen:

  • Ik klik in de menubalk van Firefox op Geschiedenis.
  • Ik kies de Geschiedenis van vandaag.
  • Ik selecteer de url's/topics die ik wil opslaan door de Ctrl toets ingedrukt te houden, terwijl ik een voor een de gewenste topics/url's aanklik. Als ik ze allemaal wil selecteren, dan doe ik dat met Ctrl+A.
  • Daarna doe ik Ctrl+C om de geselecteerde items te kopiëren.
  • Ik open Kladblok en doe dan Ctrl+V om de gekopieerde items te plakken.
  • En dat kladblokbestand sla je op als .txt bestand met een naam naar keuze en een opslaglocatie naar keuze.

image.thumb.png.4cec02b2cb9d8b4b57efcbada00223e0.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.