Ga naar inhoud

Pc instellingen van windows 8.1 krijg ik niet geopend


Marco Hekers

Aanbevolen berichten

Marco,

 

welkom op PCH

maareuh... er hapert blijkbaar iets aan je screenshot want ik krijg maar dit te zien: image.png.516a206daa81d6b08c77fd611b292faa.png links boven lijkt me een plaatje te staan.

 

Maar probeer even wat hier (<klik!) staat?  Windwows 8 is voor mij ook al weer zo lang geleden...  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze allemaal geprobeerd, geen één die werkt, behalve overnieuw installeren.

Windows 10 wil mij verplichten met een outlook account in te loggen, bij de installatie al.

Zo wil ik mijn pc niet gebruiken, ik wil niet iedere keer een wachtwoord of pin of ook maar iets hoeven invullen, ik wil een gewoon een lokale account.

Dat kan met 8.1,

Terug naar het probleem met 8.1, ik heb na herinstallatie een herstelpunt aangemaakt, voor het moment waar ik de pc-instellingen kwijt raak.

En ben tot de conclusie gekomen, dat het programma, registry repair wizard, het probleem veroorzaakt.

Het zou moeten werken met windows 8.1, maar ipv te herstellen, maakt dat programma er dus een potje van.

Voor het programma werkt alles nog, daarna, en na herstart van de pc niet meer.

Dus ipv, eventuele problemen op te lossen, worden die daarmee gecrëeerd.

Weer een lesje wijzer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marco Hekers zei:

En ben tot de conclusie gekomen, dat het programma, registry repair wizard, het probleem veroorzaakt.

Dergelijk programma heb je echt niet nodig.

Idem voor al de zogenaamde "booster" programma's en automatische driver update programma's

Zoals je ondervonden hebt, zorgen ze voor meer problemen dan ze oplossen.

Hou ze dus zo ver mogelijk van je systeem.

 

Je moet een gouden raad onthouden: als het goed werkt, laat het dan zo.

Probeer niet om iets te "repareren" als het niet stuk is.

En als er iets niet goed werkt of je hebt een probleem; vraag dan eerst raad en begin niet op eigen houtje te experimenteren.

 

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit topic kunnen afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Marco Hekers zei:

ik wil niet iedere keer een wachtwoord of pin of ook maar iets hoeven invullen, ik wil een gewoon een lokale account.

Dat kan met 8.1,

Dat kan ook met Windows 10. Ik hoef nooit een ww op te geven bij het booten. ('t is maar dat je 't weet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.