Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

mercury2001

Firefox en video op webpagina

Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag, sedert een paar weken worden video's automatisch geopend bij het scrollen over een pagina... vervelend, de video blijft ter plaatse staan, zelfs bij verder scrollen; ik kan de video stopzetten (pauze) dan verkleint het video beeld maar blijft bovenaan

de pagina staan, zie filmpje in bijlage; hoe schakel ik dit uit in firefox

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat heeft niks met Firefox te maken want bij Chrome is dat ook zo.

Zoiets is een nieuw systeem van uw krant

Daar kan je niks aan veranderen zover ik weet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat kan maar IE11 is ook geen veilige browser.

Tegenwoordig programmeert men voor nieuwste veiliger browser.

Heel waarschijnlijk werkt je nog met Windows 7 en dat is ook geen veilige Windows meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

nee hoor, Windows 10, ik 'moet' IE11 blijven gebruiken, alleen met deze browser werkt mijn camerabeveiliging ook via het internet; probleem met die filmpjes op een kleine (trage) reislaptop is dat dit de snelheid van laden enorm vertraagt, als je op reis bent heb je niet altijd die snelle internetconnecties...

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

hey,

perfect hoor, eigenaardig dat dit zich pas een 2 weken geleden heeft beginnen voordoen, waarschijnlijk na een update FF,

bedankt !

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...