Ga naar inhoud

gmail...apparaat wordt niet verkend


clovis

Aanbevolen berichten

beste helpforum,

 

ik krijg het op de heupen hoor...ik kan nu opeens niet meer inloggen op mijn gmailaccount !!!! dit apparaat wordt niet herkend!!!! allez zeg ik gebruik die al ZOLANG !!!!! het zou éénvoudig kunnen hersteld worden als ik een herstelemail had..maar dit heb ik nu niet..ik zoek het telefoonnummer op van google belgie...kijk op internet..en er staan er meer dan 1 op ..vreemd nietwaar? ik bel naar 1ne..en die spreekt in het engels..ik vraag om hulp in het nederlands..en hij zei doe maar..maar spreek in het engels..ik vond dit maar vreemd..want is dit werkelijk google belgie? ik heb dan maar afgehaakt. ik ben zo zenuwachtig als wat !!!! wat een zever altijd !!!! ik moest dan proberen het voorlaatste wachtwoord die ik gebruikte voor mijn gmail..god..weet ik veel..met al die wachtwoorden tegenwoordig !!!! ik heb blijkbaar een tweede gmail aangemaakt vroeger..omdat er staat..om jou te contacteren vul jou hersteladres in...maar die weet ik ECHT niet meer...tja als je altijd dezelfde gebruikt..en opeens vandaag gaat dit niet meer...kan mijn mail niet checken en voel mij enorm gestrest hoor !!!! bedankt google !!!! weet iemand het ECHTE nr waarop je google belgie kan contacteren? of het echte mailadres? dit is nog beter voor mij !!!! help mij aub !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag kan ik wel inloggen op mijn account.ten eerste heb ik mijn hersteladres geupdate en ik heb eens bekeken " apparaten" waaronder google het blijkbaar mij nodig vind om mij geen toelating meer te hebben..ik ben nu ingelogd in regio " moeskroen"..in feite is dit ook niet juist..ik ben woonachtig in ieper..hoe dit komt weet ik niet..maar meestal kom ik uit moeskroen...maar toe in niet meer kon inloggen kwam ik uit regio " aalst "...wat al toch een eindje van moeskroen is..hoe dat komt..weet ik ECHT niet !!!! scarlet hun fout ???? kan je volgen helpforum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

geachte, heb bewust eens wat afgewacht of mijn probleem opgelost is...mijn adres staat vandaag op Aalst..scheelt toch een 100 km afstand van de werkelijke ..meestal staat hij op gemeente of dorp " moeskroen"..terwijl ik van Ieper ben. ergens in de week was ik plots van "Menen"..maar ook hier geen inlogproblemen..menen is zo een 8 km van moeskroen. 1maal is het mij voorgekomen dat ik nog eens niet kon inloggen,dan was ik afkomstig van ergens redelijk ver..maar ik weet het niet meer precies..ik heb het ergens opgeschreven..maar vind het niet meer..maar ik kon inloggen met behulp van mijn tweede emailadres..had ik geen tweede emailadres....beozrgde dit mij ECHT zenuwachtigheid..omdat alles haast toekomt op dit adres..betalingen enzovaaort...is ECHT niet plezant..en ik vind het een beetje erover van gmail of google of microsoft of;....? ja ik begrijp het veiliigheid..maar hier vind ik persoonlijk het ietske erover...en vreemd..mijn moeder heeft dit nog nooit meegemaakt !!!! jullie? is dit allemaal wel normaal? wireshark? kan ik niet mee werken..iemand een oplossing? grts Clovis !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 20/4/2020 om 13:18, p38cyq zei:

Gmail checkt meerdere parameters bij het inloggen : jouw apparaat, je fysische locatie, je IP en de cookies op je toestel(len), met inbegrip van je OS.

Werd daar recentelijk ergens iets gewijzigd?

dat weet ik echt niet..ik weet wel dat ik cookies alle dagen verwijder..maar dit deed ik voordien ook....dat kan het probleem niet zijn..zonet ingelogd op gmail..en kreeg ik weeral een beveiligingscheck...door in te loggen naar mijn herstelmailadres..bevestig dat het wel degelijk ikzelf was..en klaar was kees !!! wel vreemd dat ik dit STEEDS moet overlopen deze beveiligingscheck..maar net als corona begin ik eraan te wennen.

grts clovis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste clovis,

 

Zoals ik je al vermeldde hierboven is een van de parameters jouw cookies.

Ik weet niet hoe je dagelijks alle cookies verwijdert (CCleaner?) maar die van gmail.com moet je zeker laten staan!

Anders kan gmail jouw apparaat niet meer herkennen en zal je steeds gevraagd worden je beveiligingscheck uit te voeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

cookies is iets anders dan geschiedenis, wachtwoorden, formulieren enz.

 

Als je Chrome gebruikt moet je op 3 puntjes klikken / instellingen / automatisch aanvullen / Browsergegevens wissen / tab geavanceerd klikken en daar alles aanvinken en dan gegevens wissen.

 

Maar je geeft Google ook toestemming voor andere dingen.

Dan moet je effectief in Google account inloggen want daar ziet je bijvoorbeeld waar je elke dag geweest bent.

Dat is een hele pak dat je moet verwijderen.

Dat is absoluut nodig omdat je waarschijnlijk meerdere toestellen verbonden bent.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.