Ga naar inhoud

I-Tunes probleem


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vraagje over i-tunes. Het programma staat op mijn windows 8.1 pc en heeft tot vorig jaar ergens altijd goed gewerkt. Sedert dit voorjaar kan ik echter geen aankopen meer afronden. Ik heb ook al i-tunes verwijderd en terug geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. De aankoopwaarde op i-tunes staat nog niet op 0 euro, dus daaraan kan het al niet liggen, ik kan me inloggen om iets aan te kopen maar om de aankoop af te ronden zegt i-tunes dat er zich een probleem heeft voorgedaan en probeer het later opnieuw verschijnt er, maar dit duurt nu al maanden dat ik diezelfde melding krijg. Zijn er nog mensen met dit probleem? Mvg.

i tunes foutmelding.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder de map SC Info in Windows

 
  
 
   
Sluit iTunes af.
 
Onderstaande vond ik maar dit is vertaald door Google translate   

 

Druk op de Windows-toets op je toetsenbord. Als uw toetsenbord geen Windows-toets heeft, drukt u op de Ctrl (Ctrl) en Escape (Esc) toetsen op uw toetsenbord.
 
   
Klik op het vergrootpictogram of zoekveld. Voer in het zoekveld in
%ProgramData%
en druk vervolgens op Return.
 
   
Verborgen bestanden weergeven: 
Windows 10: klik op Weergeven en selecteer vervolgens "Verborgen items". 
Windows 8: klik op Weergeven en vervolgens op Opties. Selecteer op het tabblad Beeld de optie "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven". 
Windows 7: klik op Organiseren en klik vervolgens op "Map- en zoekopties". Selecteer op het tabblad Beeld de optie "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven".
 
   
Open de Apple Computer-map en open vervolgens de iTunes-map.
 
   
Klik met de rechtermuisknop op de map SC Info en kies Verwijderen in het pop-upmenu.
 
   
Start je computer opnieuw op.
 
   
Open iTunes.
 
   
Probeer uw computer opnieuw te autoriseren . Als u meerdere Apple ID's heeft, autoriseert u uw computer voor elke Apple ID.

 

Originele tekst (klik)

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.