Ga naar inhoud

Ik zoek een goede processor voor een goedkopere prijs.


AsjePc

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, stegisoft zei:

Ik geef Droske gelijk om niet verder te investeren want dat is wel degelijk weggegooid geld.

 

 

 

 

Bedoel je dan in de zin van "Snel ga je hem niet meer krijgen", of gewoon, je gaat er veel meer tijd (en geld?)  mee verspillen dan gewoon een nieuwe computer te kopen / bouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verspilt geld aan uw computer om hem beter te maken.

Ieder bedrag dat je wilt uitgeven aan uw computer zet je beter in uw spaarvarken.

Zo doe ik altijd en soms wel 6 maanden wacht ik tot ik aankoop tot de prijs voldoende zakt.

Nu moet je zeker geen spullen kopen want met de corona kunnen de prijzen flink stijgen en dalen.

Kijk vooraf naar de prijzen en hou het in het oog.

 

 

Ik ga een voorbeeld geven:

Mijn smartphone werkt wel maar zodra het even uit gaat kan ik niet meer wakker maken.

Nu had ik de mogelijkheid om nieuwe batterij te kopen maar dan ben je niet zeker of het voldoende is.

Stel dat ik toch de batterij had gekocht dan kost het mij ten eerste geld maar dan nog werkt mogelijk niet voldoende.

Ik had een paar maanden geleden een smartphone in het oog en nu kan ik kopen voor 239 euro voor 128 GB en 6 GB geheugen en met 64 MP 4K camera en een behoorlijk batterij: getest na 2 dagen: amper 15% batterij verbruikt.

Had ik toen de smartphone gekocht dan had het mij meer gekost.

Maar nu heb ik een fanatische smartphone dat supersnel is.

 

Dus heeft de smartphone mij uiteindelijk dankzij het varkentje 239 - 15.95 euro als ik batterij had gekocht = 223.05 euro.

Nu gaat het om amper 15.95 euro maar in uw geval gaat om meer geld.

Bovendien is het een merk dat veel langer dan andere merken upgraden geeft.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kosten die je zou maken gaan niet in verhouding staan met de snelheidswinst die je zou kunnen behalen.

Deze hardware is verouderd en voor wat internetten en e-mailen kan kan die mogelijk nog even mee.

Maar om meerdere dingen tegelijk te doen kan je beter investeren of sparen voor een nieuw systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.